Babykøje søges!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.478 visninger
29 svar
0 synes godt om
17. juni 2010

dorthemus

Hej

Er der mon nogen der ligger inde med en babykøje som de vil sælge??? Sådan én som kan monteres i en dørkarm...synes de er meget dyre fra nye af.

Knus Dorthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

Rikke, Liam & Linus

Er det en slyngevugge du mener?

Hvis det er...så kig her. Det er en god ide til hvordan du kan lave den billigt selv. I stedet for et lagen, kan du købe et kraftigt stykke lærred.

http://www.mamaslife.dk/product.asp?product=1058

En karmkrog koster 99,50 kr.

Slyngering 50 kr.

Afstandsstykke 169 kr (hvis du er lidt krea kan du lave det selv)

Evt. fjeder så baby kan "vugge" sig selv i søvn. 229 kr.

Anmeld

17. juni 2010

dorthemus

Rikke&Liam skriver:

Er det en slyngevugge du mener?

Hvis det er...så kig her. Det er en god ide til hvordan du kan lave den billigt selv. I stedet for et lagen, kan du købe et kraftigt stykke lærred.

http://www.mamaslife.dk/product.asp?product=1058

En karmkrog koster 99,50 kr.

Slyngering 50 kr.

Afstandsstykke 169 kr (hvis du er lidt krea kan du lave det selv)

Evt. fjeder så baby kan "vugge" sig selv i søvn. 229 kr.

Det er på Mamaslife jeg har set den, men er bare så HÅBLØS til at sy  Synes bare 1000 kr er meget hvis hun nu hader den. Men måske kan jeg finde nogen der kan lave den for mig

Anmeld

17. juni 2010

Rikke, Liam & Linus

dorthemus skriver:

Det er på Mamaslife jeg har set den, men er bare så HÅBLØS til at sy  Synes bare 1000 kr er meget hvis hun nu hader den. Men måske kan jeg finde nogen der kan lave den for mig

Jamen her skal du faktisk ikke sy noget, hvis du vælger løsningen med et lagen.

Jeg ville gerne hjælpe dig med at lave en...men står foran en flytning så har ikke så meget tid. Går ikke ud fra du har lyst til at vente 2 mdr.

Anmeld

17. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

jeg ville skam gerne lave en for dig, hvis jeg ikke boede så pokkers langt væk.. hmm! Men vi flytter jo i løbet af juli hvis du kan vente så længe!?

Anmeld

17. juni 2010

Moderator

Kathrine (trissemusen herinde) har syet én til Laura det var nemt. Måske kunne vi logge hende til at lave en til Runa eller at Runa måtte prøve den? Men det er jo uden karm-beslag...

Anmeld

17. juni 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Kathrine (trissemusen herinde) har syet én til Laura det var nemt. Måske kunne vi logge hende til at lave en til Runa eller at Runa måtte prøve den? Men det er jo uden karm-beslag...

Ja! Prøv at spørge hvad hun skal have for at lave den  Karmbeslag kan man købe ved siden af.

Anmeld

17. juni 2010

dorthemus

Rikke&Liam skriver:

Jamen her skal du faktisk ikke sy noget, hvis du vælger løsningen med et lagen.

Jeg ville gerne hjælpe dig med at lave en...men står foran en flytning så har ikke så meget tid. Går ikke ud fra du har lyst til at vente 2 mdr.

Okay...nej to måneder er nok lige lang tid tid at vente, men du skal have tak for tilbudet

Anmeld

17. juni 2010

dorthemus

Caroline86 skriver:

jeg ville skam gerne lave en for dig, hvis jeg ikke boede så pokkers langt væk.. hmm! Men vi flytter jo i løbet af juli hvis du kan vente så længe!?

Tak søde Caroline  Ihhh nu har jeg glemt hvor det dejlige hus ligger

Anmeld

17. juni 2010

Moderator

dorthemus skriver:

Tak søde Caroline  Ihhh nu har jeg glemt hvor det dejlige hus ligger

Nivå... (2990)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.