Når man går over tiden og folk spørg hele tiden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2010

ML

Tjo, en uge over termin kender jeg de skam godt... Synes dog for det meste folk respekterer det når man siger at man nok skal give besked når der sker noget. Altså, alle bortset fra min mor, men hun skal så også passe den store så når det går løs så det er lidt mere ok at hun bliver statusopdateret jævnligt. Håber de kan vise lidt mere forståelse for din situation og vente på at du nok skal give besked.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

Corn

Mine to første er født før termin, så jeg bliver også spurgt hele tiden, for som mange siger til mig: du føder vel før tid...

Hvor hulen skulle jeg vide det fra...

Idag har jeg endda måtte sætte den kommende far på plads også. Hver morgen, han møder meget tidligt, får jeg en besked om hvorvidt jeg har veer.....

Øhhh kære mand, ligesom med vores to første børn, så skal jeg indvie dig, når der er noget i gære... Jeg har i tankerne at du skal med til fødslen...

Men det er jo fordi alle er spændte, hvilket også var hans svar. Men det hjælper heller ikke yderligere på min egen tålmodighed..

Majken 37+6

Anmeld

17. juni 2010

Anne85

Folk spørger også her... men det er bestemt min egen skyld for jeg er død utålmodig nu  Så det gør mig overhovedet ingenting når folk ringer... tværtimod så kan jeg brokke mig lidt over hvor hårdt det er og hvor stor en drillepind hun er  Jeg er måske lidt modsat jer andre... bliver faktisk glad når folk skriver at "ih, nu må hun godt snart komme til verden - jeg glæder mig til at se hende" eller lignende. Hellere det end dem der siger "arh - sku hun nu ik lige vente de sidste to uger" NEJ hendes mor er tyk, træt, har skide ondt og er voldsom utålmodig - og i uge 39 nu, så nu må hun altså godt snart melde sin ankomst  Og indtil der synes jeg det er helt rart når folk spørger for så har jeg nogen at brokke mig til  og det er også super dejligt at mærke at moster, faster, mormor, farmor, venidnerne osv osv osv glæder sig helt vildt til at møde hende

Måske jeg tænker anderledes om det hvis jeg ender med at gå laaaaaaaang tid over... men husker det faktisk helelr ikke som trælst første gang - og han er født 3 dage over termin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.