Nu er jeg 40+2 og jeg synes allerede fra igår af, at det var hårdt for dagene inde min termin der skrev folk til mig eller ringede for at høre om der var sket noget og jeg prøver at sige til folk at jeg går ikke ud fra der sker noget men alligevel bliver jeg kontaktet "hele" tiden, det føles som hele tiden. Ikke nok med at det er hårdt at gå over tid og vide at det kan ske når som helst, så kontakter folk mig og det er faktisk ret så nederen. Men jeg kan ikke lide at være ond. Igår lod jeg bare vær med at svare min veninde fordi hun spurgte på min termin om jeg havde veer og så sagde jeg nej og at jeg ikke regnede med at der skete noget de næste par dage men alligevel så møder jeg hende, da jeg er ude at gå med mine hunde. Hun var på vej ned til mig for at se hvordan jeg havde det fordi jeg ikke svarede og så tænkte jeg bare: Jeg har sgu da sagt at jeg nok skal sige til når der sker noget.
Det kan da kun blive værre jo flere dage jeg går over
, jeg håber virkelig ikke at jeg går meget mere over for jeg synes det er så hårdt at folk spørg til hvordan jeg har det og jeg ved godt at de kun gør det i en god mening men de er jo ikke de eneste der kontakter mig. Det gør 10 andre altså også. Jeg bliver nød til at gå offline på chatten i facebook for ellers skriver folk også konstant der. Bare lige et lidt surt opstød fra mig af
. er der andre der har haft det sådan eller har det sådan og hvad gør i?
Hilsen Ditte, 40+2
Anmeld