Uhh Ånder.... Ja, jeg kan komme op mange mystiske ting. Lyde af en hund der ved lidt før midnat, til lidt efter midnat løber op og ned af trapperne hjemme ved min far. En dør jeg ved jeg låste, som pludselig går op, og en skiggelse ryger forbi. En der føler hun får lagt en hånd på hendes bare skulder, og efter 2-3 min har hun et rødt håndaftryk af et lille barn samme sted. Puha, kan blive ved med mange mange flere. Og en enkelt gang er jeg sikker på jeg har set en lille pige vi kendte, vi var ved hendes far og ved at gøre klar til begravelse af hende, og da vi får kisten ind, og skal ligge nogen af de forskellige ting af hendes egne i, snakker vi om, om hun kan være i den med dyne og alle bamser, vi høre alle fodtrin, og jeg ser hende komme løbende fra sit værelse, ligge sig i kisten, og komme med hendes fjoldede grin som hun plejede, rejser sig op, og løber ud igen hvor alle i rummet høre fodtrin igen... Så mere mellem himmel og jord tror jeg på, og ellers kan folk bare kalde mig tosset... 
Anmeld