skræmende nok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.362 visninger
22 svar
0 synes godt om
17. juni 2010

NinaNymannMadsen

ja det er skræmmende, idag hørte jeg en eller anden pige eller sådan noget kalde på mig og da jeg vender mig om for at se hvem det er så var der slet ingen og jeg var alene i området der, det er anden gang jeg har oplevet det siden jeg var 15. sidste gang var da jeg stadig boed hjemme ved mine forældre og var ude og gå en dag hvor det var tåget sammen med to veninder og vi høre alle 3 en der råber mit navn og vender os alle sammen om på samme tid næsten for at se hvem det var og der var ingen.

ikk fordi jeg ville noget syntes abre det er skræmende.

andre der har prøvet det her inde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

*Sofie*

Lyder mystisk...

Ved ikk om man ka sammenligne, men jeg hører tit min telefon ringe eller bippe - når den ikk ringer og bipper.
Jeg har læst at det (desværre) ka tyde på stress

Anmeld

17. juni 2010

NinaNymannMadsen

*Sofie* skriver:

Lyder mystisk...

Ved ikk om man ka sammenligne, men jeg hører tit min telefon ringe eller bippe - når den ikk ringer og bipper.
Jeg har læst at det (desværre) ka tyde på stress

den har jeg også oplevet men gør ikk mere.

men har til gengæld oplevet at tvet skruer sig selv op og ned og det samme med anlægget nogen gange og så det med nogen der råber mit navn.

men nu tror jeg også på der findes noget mere mellem himmel og jord (ånder) da jeg syntes jeg har set nogen

Anmeld

17. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Astasmor skriver:

den har jeg også oplevet men gør ikk mere.

men har til gengæld oplevet at tvet skruer sig selv op og ned og det samme med anlægget nogen gange og så det med nogen der råber mit navn.

men nu tror jeg også på der findes noget mere mellem himmel og jord (ånder) da jeg syntes jeg har set nogen

Jeg er helt sikker på der findes mere mellem himmel og jord

Jeg har egentlig aldrig tvivlet for jeg har hele mit liv oplevet ting som bekræftede det (for mig! Andre vil mene jeg bare ser/hører syner, men det er deres sag ).

Har du nogen anelse om hvem det kan være?

Anmeld

17. juni 2010

NinaNymannMadsen

Caroline86 skriver:

Jeg er helt sikker på der findes mere mellem himmel og jord

Jeg har egentlig aldrig tvivlet for jeg har hele mit liv oplevet ting som bekræftede det (for mig! Andre vil mene jeg bare ser/hører syner, men det er deres sag ).

Har du nogen anelse om hvem det kan være?

vil først sige det kun godt der er andre der forstår som du gør.

har nemlig også kun oplevet en masse ting der kan bekræfte der er mere mellem himmel og jord.

og jeg har virkelig ingen anelse om hvem det kan være der kalder, måske min oldemor der døde for lidt under et år siden måske, men hun var gammel og sinil og kunne ikk huske hvem jeg var og sådan noget men det er det eneste bud jeg har på det idag, og det da jeg var 15 måske min farmors mand han var vidst næsten lige død da det var jeg hørte en kalde.

Anmeld

17. juni 2010

Moderator

Astasmor skriver:

vil først sige det kun godt der er andre der forstår som du gør.

har nemlig også kun oplevet en masse ting der kan bekræfte der er mere mellem himmel og jord.

og jeg har virkelig ingen anelse om hvem det kan være der kalder, måske min oldemor der døde for lidt under et år siden måske, men hun var gammel og sinil og kunne ikk huske hvem jeg var og sådan noget men det er det eneste bud jeg har på det idag, og det da jeg var 15 måske min farmors mand han var vidst næsten lige død da det var jeg hørte en kalde.

jeg tror ofte det er den samme... Det kan være det var din farmors mand dengang og da du ikke reagerede (= ikke var klar til kontakten) besluttede han at forsøge igen senere. Det er måske nu?

Jeg får tit besøg når jeg sover. men jeg er ikke i tvivl om hvornår jeg "bare" har drømt og hvornår jeg har haft besøg... Vi har heldigvis kun venlige ånder i vores liv! Tror godt det kan være skræmmende med de agressive

Anmeld

17. juni 2010

NinaNymannMadsen

Caroline86 skriver:

jeg tror ofte det er den samme... Det kan være det var din farmors mand dengang og da du ikke reagerede (= ikke var klar til kontakten) besluttede han at forsøge igen senere. Det er måske nu?

Jeg får tit besøg når jeg sover. men jeg er ikke i tvivl om hvornår jeg "bare" har drømt og hvornår jeg har haft besøg... Vi har heldigvis kun venlige ånder i vores liv! Tror godt det kan være skræmmende med de agressive

jah.

har oplevet da jeg boed hjemme stadig at der var en vær aften der stirred på mig et sted henne i mit værelse. det var ikk en der ville mig noget for der skete mig intet når jeg var der hjemme. men her hvor vi bor nu har jeg det som om nogen gange at der er en sort skygge i hjørnet af soveværelset der stirre på mig og bare venter på det rigtige tidspunk.

det skal siges at vi boed næsten med kirkegården i baghaven da jeg boed hjemme og det kan jo godt ha haft en del effekt også, for har gået forbi der og set en skikkelse i klokketårnet, og set lys i det gamle hospital vi har i den by og det er nedlagt og lukket og kun præsten har nøglen der til. og det var sen aften

Anmeld

17. juni 2010

Moderator

Astasmor skriver:

jah.

har oplevet da jeg boed hjemme stadig at der var en vær aften der stirred på mig et sted henne i mit værelse. det var ikk en der ville mig noget for der skete mig intet når jeg var der hjemme. men her hvor vi bor nu har jeg det som om nogen gange at der er en sort skygge i hjørnet af soveværelset der stirre på mig og bare venter på det rigtige tidspunk.

det skal siges at vi boed næsten med kirkegården i baghaven da jeg boed hjemme og det kan jo godt ha haft en del effekt også, for har gået forbi der og set en skikkelse i klokketårnet, og set lys i det gamle hospital vi har i den by og det er nedlagt og lukket og kun præsten har nøglen der til. og det var sen aften

der sker ting og sager som ingen kan forklare

Anmeld

17. juni 2010

NinaNymannMadsen

Caroline86 skriver:

der sker ting og sager som ingen kan forklare

ja det gør der

Anmeld

17. juni 2010

Mira0911

Jeg "høre" skam tit at min tlf bipper eller ringer, selvom der slet ikke er noget... det samme gør kæresten også... Slet ikke noget vi tager tungt...

Når vi tænker eller kigger lige ud i luften eller er væk i en film, sker det også.. Eller mens vi laver noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.