Tillykke til NS-pigerne!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hehe Også tillykke herfra... Syns det har været en dejlig sammensplejsning ...!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

Skouboe

Tak for velkomsten. Vi kom måske nok herover fordi Henrik var en perle, men vi blev fordi det er I alle sammen.

Anmeld

16. juni 2010

lisbethita

Karo skriver:

Tak, tak

Jeg tror jeg taler for os alle når jeg siger at vi ikke har fortrudt vores valg. Siden her er jo alleriders og det er både Henriks skyld, men i højeste grad også alle de dejlige kvinder der er herinde.

Kan du fortælle mig hvad det går ud på, søde...

Anmeld

16. juni 2010

Karo

lisbethita skriver:

Kan du fortælle mig hvad det går ud på, søde...

Ja selvfølgelig

For et år siden valgte alle pigerne fra navlestrengen at komme herover istedet, da vi ikke følte at redaktionen tog siden seriøs derovre mere. Og da Henrik og tøserne her tog imod os med åbne arme har vi været her lige siden. Og igår var det så et år siden at vi sammen tog beslutningen, og flyttede herover.

Anmeld

16. juni 2010

lisbethita

Karo skriver:

Ja selvfølgelig

For et år siden valgte alle pigerne fra navlestrengen at komme herover istedet, da vi ikke følte at redaktionen tog siden seriøs derovre mere. Og da Henrik og tøserne her tog imod os med åbne arme har vi været her lige siden. Og igår var det så et år siden at vi sammen tog beslutningen, og flyttede herover.

TAK :-) Havde godt hørt om noget af det, men ikke, at I var blevet træt af NS. Flere af jer er der da stadigt ikke??Altså på NS? Jeg er der aldrig rigtigt, fordi jeg synes det var meget indspist og svært at "komme ind"... :-( Jeg har haft skrevet til support derinde mange gange, fordi jeg har skiftet mail, så jeg kan ikke logge på, men de svarer aldrig...!

yes, er bestemt også glad for baby.dk....og synes Henrik passer godt på os :-)

Tak for forklaringen!

KNUS

Anmeld

16. juni 2010

Karo

lisbethita skriver:

TAK :-) Havde godt hørt om noget af det, men ikke, at I var blevet træt af NS. Flere af jer er der da stadigt ikke??Altså på NS? Jeg er der aldrig rigtigt, fordi jeg synes det var meget indspist og svært at "komme ind"... :-( Jeg har haft skrevet til support derinde mange gange, fordi jeg har skiftet mail, så jeg kan ikke logge på, men de svarer aldrig...!

yes, er bestemt også glad for baby.dk....og synes Henrik passer godt på os :-)

Tak for forklaringen!

KNUS

Min profil har jeg fået slette derinde og det har mange af de andre også. Men mange har bare valgt at forlade deres profil.

Det er netop det der er problemet. Der skete ingenting når vi påpejede et problem derinde. Jeg tror siden er helt forladt derinde nu (fra redaktionens side) men jeg ved det ikke med sikkerhed.

Anmeld

16. juni 2010

lisbethita

Karo skriver:

Min profil har jeg fået slette derinde og det har mange af de andre også. Men mange har bare valgt at forlade deres profil.

Det er netop det der er problemet. Der skete ingenting når vi påpejede et problem derinde. Jeg tror siden er helt forladt derinde nu (fra redaktionens side) men jeg ved det ikke med sikkerhed.

Ja...men jeg kan ikke slette min profil, hvilket er årsagen til, at jeg gerne vil derind. Jeg har jo billeder og alt muligt liggende.... PISSE TRÆLS....!!!

Tak for info ;-)

Anmeld

16. juni 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Årgh,tak,hvor var det sødt

Jeg er helt vildt glad for at jeg skiftede,og kommer aldrig på NS mere.Her er bare så hyggeligt,og folk er supersøde og hjælpsomme

Anmeld

16. juni 2010

Pige2009

Guuuud... Er det allerede et år siden vi blev beriget med deres input her Godt at de er her endnu

K.h. Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.