Tillykke til NS-pigerne!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

858 visninger
18 svar
0 synes godt om
16. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

-og til os andre her på baby.dk med bryllupsdagen  I går var det et år siden at de landede her hos os, og hvor har det været fantastisk at lære dem at kende, synes I ikke? Jeg synes ihvertfald at siden er blevet endnu bedre, med masser af fede diskussioner og mere af det sublime sammenhold som karakteriserer baby.dk - tillykke til os og jer med det vellykkede ægteskab!!!

KH

Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

ChatH

Rosa skriver:

-og til os andre her på baby.dk med bryllupsdagen  I går var det et år siden at de landede her hos os, og hvor har det været fantastisk at lære dem at kende, synes I ikke? Jeg synes ihvertfald at siden er blevet endnu bedre, med masser af fede diskussioner og mere af det sublime sammenhold som karakteriserer baby.dk - tillykke til os og jer med det vellykkede ægteskab!!!

KH

Rosa

tak og i lige måde, det er utroligt som tiden den går!!

Tusinde tak for en god side og nogen dejlige mennesker.

Kæmpe chatarina

Anmeld

16. juni 2010

TbCp

Hehe tak tak
Vi er vist alle virkelig glade for at vi trak herover!

Anmeld

16. juni 2010

wamse

Tillykke med dagen i går, til os alle

Baby.dk er fantastisk fordi der er så mange skønne mennesker, der hver dag bidrager med en masse godt

Anmeld

16. juni 2010

Karo

Tak, tak

Jeg tror jeg taler for os alle når jeg siger at vi ikke har fortrudt vores valg. Siden her er jo alleriders og det er både Henriks skyld, men i højeste grad også alle de dejlige kvinder der er herinde.

Anmeld

16. juni 2010

oo

aj, Rosa, taaaaark

Vi trak herover fordi Henrik var så varm og forstående og imødekommende og vi BLEV fordi det var I andre også, da vi først lige lærte jer at kende  I er nogle helt specielle damer og både min egen lille bobbel, men bestemt også navlestrengsgruppen er blevet beriget med mange nye bekendtskaber som jeg VIRKELIG ikke ville være foruden

Anmeld

16. juni 2010

Mira0911

Så skønt...

Anmeld

16. juni 2010

Vinker

Rosa skriver:

KH

Rosa

Rosa du smelter mig hvor er det bare sødt af dig at skrive!

Jeg er personligt også RIGTIG GLAD for at vi sprang herind på baby.dk istedet for. Det har været et fantastisk år (og hvor er det bare gået stærkt!)

Jeg er glad for at ha mødt så mange skønne kvinder herinde og så er jeg selvfølgelig taknemmelig over at Henrik bød os så varmt velkommen ved at oprette en gruppe hvor vi hovedsageligt har vores base. Tak fordi I gamle NS tøser er blevet herinde så vi stadig kan holde kontakten. I betyder noget særligt for mig!

Med ønsket om mange gode år i fremtiden her på baby.dk

Anmeld

16. juni 2010

Bondepigen

Tark og i lige måde til jer alle. Jeg er så glad for, at vi smuttede herover. Det har været et dejligt år på baby. Lad os få mange flere af den slags.

Synes virkelig at I allesammen er helt fantastiske!!!

Anmeld

16. juni 2010

msax

TAK Rosa og alle jer andre gamle som nye baby.dk'ere. Jeg er en af Ns'erne der blevet meget glad for vores ægteskab og sammenhold.

Jeg ville ikke være jer foruden.

SMIL fra Mette 32+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.