Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det er rigtig fin kvalitet til prisen, og fedt design. Tøjet er lidt til den store side.............det er rummeligt, og har en loose fit, der er nem at røre sig i.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anna-jonas skriver: Det er rigtig fin kvalitet til prisen, og fedt design. Tøjet er lidt til den store side.............det er rummeligt, og har en loose fit, der er nem at røre sig i.
Okay - så måske vil det ikke være godt til Annika, der jo ikke er så...øhhh....rummelig ? men det vil nok passe Lina godt...
idamaria83 skriver: Okay - så måske vil det ikke være godt til Annika, der jo ikke er så...øhhh....rummelig ? men det vil nok passe Lina godt...
Jeg tror også at Annika kan bruge det.................der er elastik i taljen. Men mon ikke hun skal bruge str. 92.
Anna-jonas skriver: Jeg tror også at Annika kan bruge det.................der er elastik i taljen. Men mon ikke hun skal bruge str. 92.
Hun bruger 92 i alt andet, så det vil jeg tro...hm fandt ikke lige noget på TS - må holde øje...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128