Pompdelux

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

803 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. juni 2010

Ida.

Hey tøser,

Lina mangler bukser - og har luret lidt på pompdelux (trendsales), men har aldrig købt noget af det mærke før, så jeg ville høre, om der er nogle af jer, der har erfaringer? Bl.a. om bukserne kan indstilles i livet? - hvordan er tøjet i størrelserne? Stort? Småt? Eller tilsvarende? Og er der andet, jeg skal være obs på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

ChatH

idamaria83 skriver:

Hey tøser,

Lina mangler bukser - og har luret lidt på pompdelux (trendsales), men har aldrig købt noget af det mærke før, så jeg ville høre, om der er nogle af jer, der har erfaringer? Bl.a. om bukserne kan indstilles i livet? - hvordan er tøjet i størrelserne? Stort? Småt? Eller tilsvarende? Og er der andet, jeg skal være obs på?

Kan kun sige top dollar til deres tøj!!!

jeans kan indstilles ved jeg tror vi har et par der ikke kan men det er virkelig lækkert tøj!!

Vil dog lige sige at man skal være obs på priserne også på trendsales. pt kører pompdelux menlig med 50% på deres vare på hjemmesiden så man kan tit få det ligeså billigt der som på ts

Knus fra en pdl fan!!

Anmeld

15. juni 2010

Ida.

Chatarina skriver:

Kan kun sige top dollar til deres tøj!!!

jeans kan indstilles ved jeg tror vi har et par der ikke kan men det er virkelig lækkert tøj!!

Vil dog lige sige at man skal være obs på priserne også på trendsales. pt kører pompdelux menlig med 50% på deres vare på hjemmesiden så man kan tit få det ligeså billigt der som på ts

Knus fra en pdl fan!!

Ja men ALLE bukser er udsolgte på hjemmesiden!

Men godt med en anbefaling jeg går på jagt

Hey forresten - hvad med størrelserne? Svarer de til det de lover?

Anmeld

15. juni 2010

sarahb

idamaria83 skriver:

Hey tøser,

har du tjekket deres hjemmeside, for inden jeg tog på ferie havde de 15% og så 50% oveni...

Synes det er et super mærke, men har kun haft trøjer i det

Anmeld

15. juni 2010

Ida.

sarahb skriver:

har du tjekket deres hjemmeside, for inden jeg tog på ferie havde de 15% og så 50% oveni...

Synes det er et super mærke, men har kun haft trøjer i det

Jep - alle bukser er udsolgt!

Anmeld

15. juni 2010

ChatH

idamaria83 skriver:

Ja men ALLE bukser er udsolgte på hjemmesiden!

Men godt med en anbefaling jeg går på jagt

Hey forresten - hvad med størrelserne? Svarer de til det de lover?

Vores bruger dem der hedder 98/104 og synes de er meget alderssvarende. næste gang køber jeg nummeret større, så er der lidt at vokse i

og ja man skal være super hurtig hvis man skal nå at have noget derinde.

Men tjekker lige for mener jeg lige har sorteret et par af pigernes fra, hvis det er?

Anmeld

15. juni 2010

Ida.

Chatarina skriver:

Vores bruger dem der hedder 98/104 og synes de er meget alderssvarende. næste gang køber jeg nummeret større, så er der lidt at vokse i

og ja man skal være super hurtig hvis man skal nå at have noget derinde.

Men tjekker lige for mener jeg lige har sorteret et par af pigernes fra, hvis det er?

Det må du MEGET gerne

Annika er i str 92 - og Lina bruger 80(86)

Anmeld

15. juni 2010

Karo

Jeg kender det ikke, men efter et indlæg fra Mette der havde købt en masse til Ida og Anna var jeg inde og kigge. Jeg nåede lige at købe nogle bluser til Marcus og et sommersæt til Ida (til om 1 år). Så jeg glæder mig meget til at se det jeg har købt, for på nettet ser det ud til at være god kvalitet.

Anmeld

15. juni 2010

ChatH

idamaria83 skriver:

Det må du MEGET gerne

Annika er i str 92 - og Lina bruger 80(86)

Tjekker lige op på det i morgen, min ryg driller mig nemlig rigtig meget idag så er senge liggende

Anmeld

15. juni 2010

Ida.

Chatarina skriver:

Tjekker lige op på det i morgen, min ryg driller mig nemlig rigtig meget idag så er senge liggende

Det er helt i orden....åh din stakkel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.