Åhhh jeg kunne flippe total ud...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Ifølge deres egen politik, så hvis man ringer inde for en time efter at de har været og "forsøge" og aflevere den, ja så skal den altså ud igen samme dag.

Dette har jeg fået af vide ikke mindre end 4 gange når jeg har ringet, og brokket mig!!

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

frk Jensen

twinboys skriver:

Og nu gjorde jeg det...

Her sørger jeg for at være hjemme hele dagen fordi jeg ventede 5 kæmpe pakker med jeres sengetøj...

Eller rettere sagt jeg blev afløst af min gemal da jeg lige skulle afl. noget... Dvs. fra kl. 20 igår og hele dagen idag har der været en voksen person her i huset til at modtage de mange tunge pakker...

Jeg kommer cyklende ind i vores kvarter og ser postbilen suse ud af vores kvarter... Jeg smiler juhuuu nu er pakkerne kommet...

Jeg går ind til manden og drengene og spørger om det var nogle tunge pakker at bære ind... De kigger på mig og siger de har ikke været her endnu... Jeg flyver ud til postkassen og ganske rigtigt der har hun bare smidt en seddel i at de kan afhentes imorgen...

Hun ( postbudet ) har ikke på et tidspunkt været nede at banke på... Hoveddøren er lige ved siden af køkkenet og manden og drengene har siddet og spist i ro og mag...

Jeg har nu ringet til PostDanmark og han har bedt mig ringe imorgen så skal de nok fragte dem herud igen...

Sådan et stort fjols... Det var en pige og hun har sikkert bare tænkt nej de er sgu for store og tunge de pakker, dem gider jeg sgu ikke slæbe på... Men pas da dit job bette tøs...

Majbritt

sjovt nok, så har post danmark vist bare en dag hvor de ikke gider at aflevere pakker...

Jeg har også været hjemme idag, så jeg kunne få min pakke... men sørme her til aften så ligger der en lille fin seddel i min postkasse og jeg kan hente min pakke imorgen...

argh.... L**** post danmark

Anmeld

15. juni 2010

SpunkenJo

AnjaM skriver:

Hvor godt, Mukka...

Stakkels post, sådan at blive grebet på fersk gerning - men så kan det være, at hun ikke laver samme nummer en anden gang..

Jeg prøvede engang, at posten havde smidt en pakke på trappen.. Vi var ikke hjemme, så istedet for at smide en seddel i postkassen, synes han åbenbart, at det var lettere, at smide pakke og breve på trappen.. Vi boede da på landet, og vores hund gik løs rundt udenfor.. Så da vi kom hjem hen af eftermiddagen, lå der en flænset HJEMMELAVET tøjhund ud i hele gårdspladsen..

Det var min farmor der havde lavet en hund til Sofie i julegave, samt sendt lidt chokolade til os - det havde hunden selvfølgelig også ædt.. Nøj, jeg var bange for, at hunden skulle få ondt imaven, men hun må være hårdfør..

Værre var det, da jeg måtte ringe og fortælle min farmor om den ødelagte tøjhund..

Jeg fangede postmanden næste morgen, og så fik han ellers også en opsang..

Anja

Det burde Post DK jo erstatte.

De ska som regel bruge en underskrift, når de afleverer en pakke. Og kan de ikke bevise nogen har kvitteret for at modtage pakken, skal de jo i realiteten erstatte den......
- Medmindre den var sendt som et maxibrev. Så er det faktisk helt ok, bare at sætte den. For så har Post Dk INTET ansvar..... Heller ikke selvom de afleverer en lap papir på at du kan hente den på posthuset. (For stor til en brevkasse)

Men ved pakker har de erstatningspligt!!!!

Anmeld

15. juni 2010

twinboys

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee min dejlige mand er kørt rundt i Haderslev og ved i hvad han fandt postbilen og hvad står nu her hos mig...

ALLE JERES PAKKER... JUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUU...

så nu skal der pakkes...

Majbritt

Anmeld

15. juni 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
Den var sendt som en pakke..

Jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke gjorde mere ved det.. Var simpelthen så ked af, at hunden var ødelagt - farmor havde jo brugt det meste af et år på at lave den..

Jeg fik dog samlet nogle stumper sammen, vasket, og sat sammen til noget der liigner en hund..

Men alligevel..

Anja

Anmeld

15. juni 2010

3xM

ihhhh sikke en mand han må kende kvinder godt LOOOOOOL

og sikke et arb. det skal du have ros for glæder mig til at se det

Anmeld

15. juni 2010

Mira0911

Der er altid bøvl med post danmark... I Fredags kom et postbud med pakker til mig.. Han hamrede og sparkede på døren, jeg flåede døren op og sagde hvad F***** han havde gang i... Han siger: Jeg troede ikke du var hjemme og det kunne også være du sov...

Jeg flippede på ham og sagde jeg fandt mig ikke i det han lige havde gjort.. Jeg har altså en ringeklokke!!!!!!

Anmeld

15. juni 2010

Maise

twinboys skriver:

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee min dejlige mand er kørt rundt i Haderslev og ved i hvad han fandt postbilen og hvad står nu her hos mig...

ALLE JERES PAKKER... JUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUU...

så nu skal der pakkes...

Majbritt

jubiiii glæder mig sååååå meget til at modtage det. har også selv stået i køkkenet en gang og hørte noget pusle på gangen, jeg åbnede og det var posten der var ved at skrive en seddel. han sagde han havde ringet på, og så svarede jeg at jeg måtte være meget døv så. skide irriterende.

Anmeld

16. juni 2010

fnuggi

åhh jeg kender det alt for godt men sikke en dejlig mand du har der henter dem ved postbilen for dig

men modtager du mange pakker så meld dig til modtagerflex så får du altid dine pakker de må ikke smide en sedl i postkassen hvis du er meldt til det

kig på post danmarks side under eposthus der står noget om det

mvh pia der modtager mange pakker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.