Åhhh jeg kunne flippe total ud...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

985 visninger
18 svar
0 synes godt om
15. juni 2010

twinboys

Og nu gjorde jeg det...

Her sørger jeg for at være hjemme hele dagen fordi jeg ventede 5 kæmpe pakker med jeres sengetøj...

Eller rettere sagt jeg blev afløst af min gemal da jeg lige skulle afl. noget... Dvs. fra kl. 20 igår og hele dagen idag har der været en voksen person her i huset til at modtage de mange tunge pakker...

Jeg kommer cyklende ind i vores kvarter og ser postbilen suse ud af vores kvarter... Jeg smiler juhuuu nu er pakkerne kommet...

Jeg går ind til manden og drengene og spørger om det var nogle tunge pakker at bære ind... De kigger på mig og siger de har ikke været her endnu... Jeg flyver ud til postkassen og ganske rigtigt der har hun bare smidt en seddel i at de kan afhentes imorgen...

Hun ( postbudet ) har ikke på et tidspunkt været nede at banke på... Hoveddøren er lige ved siden af køkkenet og manden og drengene har siddet og spist i ro og mag...

Jeg har nu ringet til PostDanmark og han har bedt mig ringe imorgen så skal de nok fragte dem herud igen...

Sådan et stort fjols... Det var en pige og hun har sikkert bare tænkt nej de er sgu for store og tunge de pakker, dem gider jeg sgu ikke slæbe på... Men pas da dit job bette tøs...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
Årh, Post-DK...

Sikke da træls...!!

Anmeld

15. juni 2010

<3

Åh det sker så tit! Er megatræt af Postdk. Godt du ringede og klagede for det gør jeg også hver gang

Anmeld

15. juni 2010

mukka88

Har prøvet helt det samme! gik hjemme og ventede på min pakke også hørte jeg bar det røg noget igennem brevsprækken! UDEN AT BANKE PÅ!!!  Så fangede jeg hende længere oppe ad gaden! om hun ikke havde noget til mig? hun blev helt rød i hovedet!  og jeg fik min pakke! Dumme POST!!!!!! 

Anmeld

15. juni 2010

SpunkenJo

Ååååårh hvad!!

Hva var det jeg sagde med PostDK..... 

Fjolser!!!!

Håber vedkommende der kører postbilen i morgen tager sig lidt sammen!!

Anmeld

15. juni 2010

Lou87

twinboys skriver:

Og nu gjorde jeg det...

Her sørger jeg for at være hjemme hele dagen fordi jeg ventede 5 kæmpe pakker med jeres sengetøj...

Eller rettere sagt jeg blev afløst af min gemal da jeg lige skulle afl. noget... Dvs. fra kl. 20 igår og hele dagen idag har der været en voksen person her i huset til at modtage de mange tunge pakker...

Jeg kommer cyklende ind i vores kvarter og ser postbilen suse ud af vores kvarter... Jeg smiler juhuuu nu er pakkerne kommet...

Jeg går ind til manden og drengene og spørger om det var nogle tunge pakker at bære ind... De kigger på mig og siger de har ikke været her endnu... Jeg flyver ud til postkassen og ganske rigtigt der har hun bare smidt en seddel i at de kan afhentes imorgen...

Hun ( postbudet ) har ikke på et tidspunkt været nede at banke på... Hoveddøren er lige ved siden af køkkenet og manden og drengene har siddet og spist i ro og mag...

Jeg har nu ringet til PostDanmark og han har bedt mig ringe imorgen så skal de nok fragte dem herud igen...

Sådan et stort fjols... Det var en pige og hun har sikkert bare tænkt nej de er sgu for store og tunge de pakker, dem gider jeg sgu ikke slæbe på... Men pas da dit job bette tøs...

Majbritt

Ihhhh altså ... JA - Bare ud med det - har selv oplevet det nogle gange... og man har bare ikk hørt det mindste bank på døren, SÅ irriterende når man bare skal bruge den pakke og først kan hente det dagen efter  

Anmeld

15. juni 2010

XXSS

twinboys skriver:

Og nu gjorde jeg det...

Majbritt

Jeg har oplevet det samme oftest er de nogle store fjolser! Men fedt at du ringede og skældte dem ud - det kan hellere ikke passe

Anmeld

15. juni 2010

lonemus

Det har jeg osse prøvet, det er bare drøn FRÆKT

Anmeld

15. juni 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
mukka88 skriver:

Har prøvet helt det samme! gik hjemme og ventede på min pakke også hørte jeg bar det røg noget igennem brevsprækken! UDEN AT BANKE PÅ!!!  Så fangede jeg hende længere oppe ad gaden! om hun ikke havde noget til mig? hun blev helt rød i hovedet!  og jeg fik min pakke! Dumme POST!!!!!! 

Hvor godt, Mukka...

Stakkels post, sådan at blive grebet på fersk gerning - men så kan det være, at hun ikke laver samme nummer en anden gang..

Jeg prøvede engang, at posten havde smidt en pakke på trappen.. Vi var ikke hjemme, så istedet for at smide en seddel i postkassen, synes han åbenbart, at det var lettere, at smide pakke og breve på trappen.. Vi boede da på landet, og vores hund gik løs rundt udenfor.. Så da vi kom hjem hen af eftermiddagen, lå der en flænset HJEMMELAVET tøjhund ud i hele gårdspladsen..

Det var min farmor der havde lavet en hund til Sofie i julegave, samt sendt lidt chokolade til os - det havde hunden selvfølgelig også ædt.. Nøj, jeg var bange for, at hunden skulle få ondt imaven, men hun må være hårdfør..

Værre var det, da jeg måtte ringe og fortælle min farmor om den ødelagte tøjhund..

Jeg fangede postmanden næste morgen, og så fik han ellers også en opsang..

Anja

Anmeld

15. juni 2010

B&J

åhh kende det kender det og en af gangene skulle jeg bare have mig en yoga bold kunne de ringe på vores dør klokke som de skal næææææææ og jeg er jo hjemme hele dagen også smider de den sku i en døgn boks for satan da åhhh kender det bare flip ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.