Lyn og torden ! :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2010

Mor-til-asta-09

Her skinner solen på en skyfri himmel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

CamillaSoefelt

Munder skriver:

Ude i Svaneparken, det bliver lidt mørkt, men solen skinner altså stadig.

Bor du i Birkerød?

Jepp, bor I ravnsnæspark.. Der kommer liiiiidt sol en gang i mellem.. Men meget sjældent...

Anmeld

15. juni 2010

Risen

Low skriver:

Haha hvor er du sød .. jeg synes ikke at her sker så meget men jeg synes at det trykker lidt nede i bunden og nogle plukveer men det føles nu ikke som noget der betyder noget .. jeg har ikke tegnblødning og har ikke set slimproppen endnu tror jeg men jeg håber at det sker noget her snart

Ih det kan være han ligger sig helt fast nu?! Altså tænker på den der trykken?. Han manglede stadig lidt ikke?.. Ej hvor jeg håber for dig der snart sker noget.. Det er så træls bare at vente og vente..

Anmeld

15. juni 2010

B&J

nemlig her er super vejr men kl 5 i morges buller buller det her

Anmeld

15. juni 2010

Low

Risen skriver:

Ih det kan være han ligger sig helt fast nu?! Altså tænker på den der trykken?. Han manglede stadig lidt ikke?.. Ej hvor jeg håber for dig der snart sker noget.. Det er så træls bare at vente og vente..

Hun sagde sidst at hun kunne rokke en meget lille smule på hoved men det var ikke noget som betød noget..

Jeg håber virkelig virkelig også at der sker noget meget snart

Anmeld

15. juni 2010

Risen

Low skriver:

Hun sagde sidst at hun kunne rokke en meget lille smule på hoved men det var ikke noget som betød noget..

Jeg håber virkelig virkelig også at der sker noget meget snart

Okay.. Ja det bliver spændende at se i hvert fald.. Du kan jo trøste dig med maks 2 uger igen..

Anmeld

15. juni 2010

Low

Risen skriver:

Okay.. Ja det bliver spændende at se i hvert fald.. Du kan jo trøste dig med maks 2 uger igen..

Ja det gør jeg også lidt . Men jeg tror det bliver værre hvis jeg rammer en uge over.. så tror jeg det er pæn nederen, lige nu ser jeg tiden an

Anmeld

15. juni 2010

Risen

Low skriver:

Ja det gør jeg også lidt . Men jeg tror det bliver værre hvis jeg rammer en uge over.. så tror jeg det er pæn nederen, lige nu ser jeg tiden an

Ja kan jeg godt forstå.. Ved du egentlig hvordan er det at det foregår hvis man skal sættes i gang? .. Ringer de fra hospitalet eller skal man selv ringe derud eller ?

Anmeld

15. juni 2010

Low

Risen skriver:

Ja kan jeg godt forstå.. Ved du egentlig hvordan er det at det foregår hvis man skal sættes i gang? .. Ringer de fra hospitalet eller skal man selv ringe derud eller ?

Vores JM sagde at vi kom til samtale hos hende når man er 41+1 ca og så aftaler man noget der om igangsættelse.. det er hende der ringer og bestiller en tid imens man er til samtale hos hende

Anmeld

15. juni 2010

Low

Det er lige før at vejret gør mig bange .. det skulle jo være sommer men her hagler, tordner, lyner, regner og blæser 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.