Lyn og torden ! :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2010

Mira0911

Risen skriver:

Arh jeg hader det, og så er jeg alene hjemme. Hundene går helt amok.. De er nogle værre bangebukse ligesom mig.. .. 

Øv vi skulle overtage kolonihavehus i dag og havde planer om at ordne have.. Men med de hagl bliver det nok ikke til andet end buler i hovedet.. Hvad med hos jer? Går vejret amok?!

Her skinner solen... :) Vi har haft en enkelt regnbyge til formiddag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

Risen

Munder skriver:

Hold da op, det er da helt vildt, at det kan være så forskelligt på så kort afstand.

Hmmm, mon ikke det kommer her også. Det starter sikkert om ½ time, når jeg skal hjem fra arbejde.

Håber hundene er blevet mere rolige

Ja det er bare ret vildt.. Tag en paraply med , så du ikke får de der mega hagl i hovedet ! .. Det ville gøre nas.. 

Anmeld

15. juni 2010

Maria.

I rødovre står der også hagl ned på str. med tennisbolde! Argh, måske ikke.. MEn det ser voldsomt ud! Jeg bliver indendøre! Kan heller ikke lide torden og lyn..  Glæder mig til min mand og søn er sikkert hjemme!

Anmeld

15. juni 2010

Munder

Risen skriver:

Ja det er bare ret vildt.. Tag en paraply med , så du ikke får de der mega hagl i hovedet ! .. Det ville gøre nas.. 

hæhæ, kan lige se det for mig... Hmmm har vist ingen paraply her. Gode bilen er parkeret 50 meter fra døren til mit arbejde

Anmeld

15. juni 2010

CamillaSoefelt

Munder skriver:

Er det i København det tordner? Sidder i Birkerød 18 km væk, her skinner solen

Hvor i Birkerød er du? Jeg er selv i Birkerød og der er bare gråt, koldt og kedeligt.

Anmeld

15. juni 2010

Ranarupta

Årh, hvor underligt. 

Bor i Ishøj (20 km fra centrum af city) og her er vejret fint.

Anmeld

15. juni 2010

Munder

CamillaSoefelt skriver:

Hvor i Birkerød er du? Jeg er selv i Birkerød og der er bare gråt, koldt og kedeligt.

Ude i Svaneparken, det bliver lidt mørkt, men solen skinner altså stadig.

Bor du i Birkerød?

Anmeld

15. juni 2010

Low

Vi har samme vejr her som dig .. men mine hunde er total ligeglad

Anmeld

15. juni 2010

Risen

Low skriver:

Vi har samme vejr her som dig .. men mine hunde er total ligeglad

Ih du må slet ikke være herinde! Du burde have masser af veer nu og være på hvidovre ! .. Noget nyt? Har selv haft tegnblødning.. uhuh.. Men der er ikke sket en dyt. 

Anmeld

15. juni 2010

Low

Risen skriver:

Ih du må slet ikke være herinde! Du burde have masser af veer nu og være på hvidovre ! .. Noget nyt? Har selv haft tegnblødning.. uhuh.. Men der er ikke sket en dyt. 

Haha hvor er du sød .. jeg synes ikke at her sker så meget men jeg synes at det trykker lidt nede i bunden og nogle plukveer men det føles nu ikke som noget der betyder noget .. jeg har ikke tegnblødning og har ikke set slimproppen endnu tror jeg men jeg håber at det sker noget her snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.