Milka skriver:
har lige været til vores længe ventede tid hos neurologen – det tog under 10 minutter, der er ingen tegn på spasticitet hos lilja overhovedet og sagen er nu afsluttet. sådan!
jeg spurgte den kloge mand om det ikke var en anelse hidsigt at sige "cerebral parese" bare fordi lilja har været lidt bagud grovmotorisk (underforstået: er du klar over hvor bekymret i har gjort mig??). han forklarede at cp er lumsk, og at et barn i den alder kan have mindre motoriske problemer og pludselig udvikle massiv spasticitet
. godt det ikke hang sådan sammen for os...
så det er jo rigtig dejligt! men når stoltheden er dampet lidt af hos lilja har jeg altså en høne jeg skal plukke med hende: hvorfor, lille billefis, hvorfor skal du altid køre din mad rundt i håret? HVORFOR?? mor får stress! mor gider ikke vaske dit hår hver dag!!! andre der har samme problem? 
Altså.... SKide godt der ikke var noget, men det havde vi heldigvis fundet ud af. Hi hi, men sikke en skræk i livet de har sat. Heldigvis er det overstået. Og det der med mad i håret..... Vi bruger nogle gange (læs OFTE) en tættekam til at få diverse ting ud af håret. Ha ha ha
Anmeld