Sen abort, kvindens eller eksperternes valg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2010

L-Mortil3

Ja jeg synes jo faktisk at det er iorden hun tog til England og fik foretaget aborten, det er jo altså til syvende og sidst hende og manden der skal opfostre barnet, og mener de at de handicaps barnet har er for meget af dem, så har de da sikkert i høj grad ret!

Det ved 3 fagpersoner da overhovedet ikke, og den der med, de vurderer hende til at være resourcestærk nok til et handicappet barn? Undskyld mig HVAD? Hvad baserer de sådanne udtalelser på?

Misforstå mig ikke, grænsen skal BESTEMT trækkes et sted, og man skal bestemt ikke fravælge barn grundet køn/hårfarve og andre petitesser, men i min verden er en halv arm godt nok meget.

Min brors bedste kammerat havde kun 1½ ben, og han blev godt nok mobbet i ALT hans ungdoms tid, og der var mange ting han havde svært ved.

Jeg synes som hun siger også, at det er groteskt vi bliver tilbudt en misdannelses scanning hvis ikke vi kan gøre noget ved at barnet har handicap, så kan man jo ligeså godt sløjfe den.

Jeg er klar over at mange vil rynke på næsen over dette indlæg, men det er min uforbeholdne mening!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.