Hvad ser i her??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2010

Wish upon a star

Uhh venter spændt på en opdatering

for at den er der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

Low

Babywish2010 skriver:

Tak, piger.. jeg skal nok opdatere, imorgen

Jeg venter spændt på svar  .

Altså som jeg skrev tidligere så er det lidt svært. Altså jeg kan godt se en i venstre men den er MEGET utydelig

Anmeld

16. juni 2010

mor 2010

Babywish2010 skriver:

Kan i overhovedet se noget!?? hehe

Jeg kan sagtens se der er en utydelig streg til venstre  Men har ikk forstand på om de kan være meget utydelige af andre grunde end tidlig graviditet.

ihvertfald fingre for dig og venter spændt på din opdatering

Anmeld

16. juni 2010

mortilfreja

Fået svar?????

Anmeld

16. juni 2010

Unalisa

Nope, jeg kan kun se 1 streg.

Hva sagde lægen?

Anmeld

16. juni 2010

Vaia

Hej søde piger

Jamen jeg havde en urin prøve med til lægen (testede igen og fik en svag svag streg imorges)

Men deres test blev desværre negativ  ØV..

Jeg har bestilt nogle andre tests på nettet, som jeg håber kommer imorgen, og så tester jeg igen i løbet af weekenden, men en af dem..

Forstår bare ikke hvordan der kan komme en streg frem, hvis man IKKE er gravid!!!!?

Men jeg må jo bare væbne mig med tålmodighed

Anmeld

16. juni 2010

Ansemusen

Min venidne testede en mega svagt positiv test hvor ingen troede på at den var god nok. Men lille Vilde kom da til verden for tre måneder siden  Positiv er positiv, også de svage af slagsen! Dog ville jeg lige slå koldt vand i blodet HVIS nu det er en SA. Men jeg tror da at du er gravid!

Anmeld

16. juni 2010

Low

Babywish2010 skriver:

Hej søde piger

Jamen jeg havde en urin prøve med til lægen (testede igen og fik en svag svag streg imorges)

Men deres test blev desværre negativ  ØV..

Jeg har bestilt nogle andre tests på nettet, som jeg håber kommer imorgen, og så tester jeg igen i løbet af weekenden, men en af dem..

Forstår bare ikke hvordan der kan komme en streg frem, hvis man IKKE er gravid!!!!?

Men jeg må jo bare væbne mig med tålmodighed

Det bliver spændene at se om du overhoved får din mens . Jeg håber for dig at den er der

Anmeld

17. juni 2010

Kløver

Babywish2010 skriver:

Kan i overhovedet se noget!?? hehe

kan se en fin streg i ruden til højre men ingen i den venstre rude

Anmeld

18. juni 2010

Vaia

En lille update!

Jeg har her til formiddag, desværre (undskyld detaljerne) fået brunligt udflåd, hvilket betyder at mens kommer inden for 2-3 dage.. ØV..

Men på den anden side er jeg også glad for at det kommer, når nu jeg ikke er gravid, for nåede da op på 70 dages cyklus i denne omgang!!!!

Håber at næste cyklus giver bid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.