Hvad ser i her??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2010

Maddox

Hvis jeg tipper skærmen, kan jeg sagtens ane en MEGET utydelig nr. 2 streg

Krydser for at den er der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

Wish upon a star

Jeg kan heller ikke se nr 2 streg.. desværre.

Anmeld

15. juni 2010

mortil(nichlasogmathias)

jeg kan godt se nummer to streg og man kan sikkert se den bedre i virkeligheden. jeg tør godt sige tillykke...

så stort tillykke, den er tydligere om nogen dage.

kram karina som selv har haft utydelig teste men den har været der alle 3 gange, dog kun 2 af den som blev til 2 dejlige drenge den sidste en tabte jeg desværre, men det er jo naturens gang..

Anmeld

15. juni 2010

Pige2009

Jeg aner også en i venstre

K.h. Linda

Anmeld

15. juni 2010

Muffinmus

-folk må godt nok have en dårlig opløsning...jeg  kan også -sagenst se den uden at vippe s´kærmen eller vende den på hovedet....

Tester du før tid så fy skamme, men måske er den der, tester du over tid..tja så burde den nok være lidt mere positiv...men 2 streger er der da i hvert fald uden tvivl:-)

Anmeld

15. juni 2010

Vaia

Hmm, jamen nu er det sådan at min krop virkelig er DUM.. jeg er på cyklusdag 68 idag (sidste månede var den på 49) så ander ikke om jeg er "gået over tid" eller ej...

Mine bedste bud er at jeg endten ikke er gravid, eller at min krop er langsom til at optage HCG, for jeg havde ÆL omkring d.18-19 maj.. så burde jo være ca. 5-6 uger henne HVIS det er!!!

Ihh, håber min læge måske kan afklare det imorgen!!

Anmeld

15. juni 2010

twinboys

Kort og godt pøj pøj hos lægen imorgen... Lad hende afgøre det... men husk at skrive til os herinde...

Håber at vi så kan sige tillykke imorgen...

Majbritt

Anmeld

15. juni 2010

piadas

Puha, synes godt nok den er svær! Jeg synes også, jeg kan se en meget utydelig streg, og så længe der er bare en ganske svag streg skulle den jo være god nok (har selv prøvet at teste svagt to gange og begge gange har den været god nok), så et forsigtigt tillykke herfra!

Pøj pøj hos lægen imorgen!

Anmeld

15. juni 2010

Mor-til-asta-09

jeg kan kun se en streg i højre side men er svært og se på billeder jo

Anmeld

15. juni 2010

Vaia

Tak, piger.. jeg skal nok opdatere, imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.