Den der fischer price hund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2010

JustAnotherName

Sommerfuglelarven skriver:

I kan altså slukke den i ryggen

Her har vi faktisk aldrig haft problemer med den hund, men dukken Amazing Amanda, den kan drive en hver til vanvid med sit snakkeri

TO ETHALVT ÅR !!!!  ....... 2½ år har vi haft den møg-køter liggende, og først NU erfarer jeg så, at den har en sluk-knap i ryggen  - DOOH!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

Silvermist1

Vores piger har sådan en skrækkelig Fischer Price hund, de elsker den dog, vi hader den.

"Giv mig et knus".... arg, hvis de ikke elskede den så meget, ville den her hund for længst være røget på lossepladsen. Sikke ond én moar jeg er

Den har vækket pigerne utallige gange med at ville "synge og lege" fordi at man uheldigvis kommer til at sparke til den imens den stadig er tændt. Så får man selvfølgelig et chok, bliver irreteret og kommer til at trykke den på maven, hænderne og ja, name it... det er bare Øv kl. lort om natten

Anmeld

15. juni 2010

Sommerfuglelarven

JustAnotherName skriver:

TO ETHALVT ÅR !!!!  ....... 2½ år har vi haft den møg-køter liggende, og først NU erfarer jeg så, at den har en sluk-knap i ryggen  - DOOH!!

Hi hi hi

Jeg har (for det meste) altid husket at slukke den om aftenen, netop for at undgå at få et kæmpe chok, og at den vækker datteren... Sådan en slukknap er nu uundværlig!

Anmeld

15. juni 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Den er da for sær!

Så ligger den inde på legeværelset.... ungerne sover og jeg sidder i køkkenet. Pludselig lyder det "Denne lille hund bla bla bla... og denne lille hund bla bla bla...." og så fortsætter remser.
Da den er slut går den videre til "jeg elsker dig"....
Altså hvad sker der for den!

Går ind og giver den et "spark" "Farvel" siger den så

Andre der er ejere af "hjemsøgt" legetøj?

hi hi...

vores er også sær! lige pludslig udbryder den et eller andet... mens den liller alene på værelset..

hmmmm

første gang var jeg ved at tisse i bukserne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.