Den der fischer price hund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.545 visninger
33 svar
0 synes godt om
14. juni 2010

TbCp

Den er da for sær!

Så ligger den inde på legeværelset.... ungerne sover og jeg sidder i køkkenet. Pludselig lyder det "Denne lille hund bla bla bla... og denne lille hund bla bla bla...." og så fortsætter remser.
Da den er slut går den videre til "jeg elsker dig"....
Altså hvad sker der for den!

Går ind og giver den et "spark" "Farvel" siger den så

Andre der er ejere af "hjemsøgt" legetøj?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

hc=k

JA vi har samme hund og jeg hader den hehe.

Anmeld

14. juni 2010

B&J

hihihihihi så fandt jeg ud af jeg ikke skal have den hund til daniel hihihihhi

Anmeld

14. juni 2010

TbCp

B&J skriver:

hihihihihi så fandt jeg ud af jeg ikke skal have den hund til daniel hihihihhi

Den er rykket fra min datters værelse og ned på dagplejeværelset fordi den pludselig kunne finde på at "snakke" midt om natten.... nj jeg blev forskrækket mange gange

Anmeld

14. juni 2010

B&J

TbCp skriver:

Den er rykket fra min datters værelse og ned på dagplejeværelset fordi den pludselig kunne finde på at "snakke" midt om natten.... nj jeg blev forskrækket mange gange

hihihi det kan jeg godt forstå  hihihhi det må også være en smule uhyggeligt

Anmeld

14. juni 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Hi hi. Den har vi også, og den "spøgte" også indtil den gik tør for batteri. Har bevidst undladt at sætte nye i.

Anmeld

14. juni 2010

TbCp

Benjamin09 skriver:

Hi hi. Den har vi også, og den "spøgte" også indtil den gik tør for batteri. Har bevidst undladt at sætte nye i.

Hahaha

Liva fik sin da hun blev 2 år mener jeg.... nu fylder hun 3 til august og vi har endnu ikke skiftet batterier.... den kører bare på

Anmeld

14. juni 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
TbCp skriver:

Hahaha

Liva fik sin da hun blev 2 år mener jeg.... nu fylder hun 3 til august og vi har endnu ikke skiftet batterier.... den kører bare på

Så har vi da været heldige, for Benjamin fik sin i dåbsgave i oktober sidste år, og det er ved at være et par måneder siden den gik tør, men han syntes heldigvis at den er dejlig at putte med, selvom den ikke siger noget.

Anmeld

14. juni 2010

Betteisen

TbCp skriver:

Den er da for sær!

Så ligger den inde på legeværelset.... ungerne sover og jeg sidder i køkkenet. Pludselig lyder det "Denne lille hund bla bla bla... og denne lille hund bla bla bla...." og så fortsætter remser.

LOL... Så fik jeg lige aftenens grin.

Vi har samme hund og vores datter eeeeelsker den.

Vi har dog også flere gange prøvet, at den sægtter igang af sig selv på de mest mærkelige tidspunkter... derfor ligger den aldrig på tøsens værelse om aftenen/natten og derfor prøver vi så vidt muligt, at huske og slukke for den

Anmeld

14. juni 2010

Valle81

TbCp skriver:

Den er da for sær!

Jeps:0)

Her "hjemsøges" vi eller nærmere irriteres vi også af dette legetøj: My little pony et eller andet.

Asta ææææææææææælsker den og den skal med i seng, det er også meget sødt, men problemet er at den reagerer på den mindste bevægelse.

Så bliver så forskrækket så mange gange over noget der siger: Jeg elsker dig, laver suttelyde, bøvsre osv:0)

Fantastisk børnelegetøj:0) he he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.