Skouboe skriver:
Naturligvis læser jeg med - jeg elsker billeder af dine tøser..
Jeg har faktisk købt nogen og er begyndt at sende dem med ud. Hvis der er nogen der gerne vil have en stak, smid mig en PB, så sender jeg flux et par håndfulde...
Og jeg havde faktisk næsten misset Celinas bukser - jeg havde aaaalt for travlt med at falde i svime over Biancas smil.. det burde altså forbydes. I kommer til at holde drengene væk med en kæp når hun bliver ældre...
Tak for de søde ord.
Og jeg vil ikke lade dem gå videre til farmanden, for han får ticks og grå hår bare ved tanken om, hvor beskyttende han er nødt til at skulle være om sine små piger ....også når de er blevet store 
Jeg vil ihvertfald gerne gøre lidt god reklame for dig. Det var da det mindste!
Men jeg satser nu stadig på, at jeg skal have bestilt noget hos dig på et tidspunkt. Og så vil jeg gerne have en stable kort med til uddeling.
Desværre er pengene bare konstant for lidt herhjemme for tiden (guderne må fanøme vide, hvor dælen de forsvinder hen?!), så jeg har ikke lige kunnet "tillade mig", at spendere på tøj til pigerne i din shop. Og jeg får gudølme også svært ved at beslutte mig, for der er så mange LÆKRE stoffer, og alt for meget man kunne tænke sig, så det er svært at begrænse sig og tage en endelig beslutning .....luksus-problem 
Hvornår er det nu, at du har termin?
Du får jo nok ikke meget tid til at sy, når først den lille nye melder sin ankomst...?!
Anmeld