Tillad mig at spamme med fotos af mine piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2010

Karo

JustAnotherName skriver:

God idé.

Pernille (hvis du læser med her) - Du burde lave sådan nogle små reklamekort og sende med tøjet. Så kunne man lige smide sådan et efter folk, hvis nogle viser interesse. F.eks. i en mødregruppe ...genialt sted!
Jeg tror sådan nogle visitkort kan laves ganske billigt ...f.eks. vistaprint?!?

Jeg er sikker på, at alle herinde gerne vil hjælpe lidt til, hvis de kan, med at sætte skub i din biks. SPEAD THE WORD 
Jeg overbevist om det kommer til at køre, og du vil få masser af bestillinger.

Pernille har allerede lavet nogle

Jeg fik et med da hun sendte bukserne og vesten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

JustAnotherName

Karo skriver:

Jamen det er så hermed gjort.

Dette er også billeder fra idag.

Så nuttede og søde de er, dine to små guldklumper.

Anmeld

14. juni 2010

JustAnotherName

Karo skriver:

Pernille har allerede lavet nogle

Jeg fik et med da hun sendte bukserne og vesten.

Aaahhaaa, se bare - Pernille er vist altid liiige ét skridt foran   

Anmeld

14. juni 2010

JustAnotherName

Sikke skønne billeder, af de to smukke prinsesser. Elsker det billede hvor Bianca sidder på hug, og undersøger et eller andet spændende.

Ja, det er sødt, synes jeg, når hun bliver helt fordybet i en eller anden kogle, sten eller larve.... Hun ser alle mulie små detaljer. ...

F.eks. da min mor havde dem på ferie for et par uger siden, så spørger Bianca min mor "hvad er det", og peger, og min mor svarer hende, at det er et vejskilt. "Nej, en peter ederkop", siger Bianca så, og det er nogenlunde rigtigt. Det var dog en mariehøne  ....Men det viser bare, at hendes øjne zoomer ind på alle de små ting, som man så nemt overser. Vi ser bare et skilt, men hun ser den lille tissemyre, der kommer kravlende på det 

Anmeld

14. juni 2010

Skouboe

JustAnotherName skriver:

God idé.

Pernille (hvis du læser med her) - Du burde lave sådan nogle små reklamekort og sende med tøjet. Så kunne man lige smide sådan et efter folk, hvis nogle viser interesse. F.eks. i en mødregruppe ...genialt sted!
Jeg tror sådan nogle visitkort kan laves ganske billigt ...f.eks. vistaprint?!?

Jeg er sikker på, at alle herinde gerne vil hjælpe lidt til, hvis de kan, med at sætte skub i din biks. SPEAD THE WORD 
Jeg overbevist om det kommer til at køre, og du vil få masser af bestillinger.

Naturligvis læser jeg med - jeg elsker billeder af dine tøser..

Jeg har faktisk købt nogen og er begyndt at sende dem med ud. Hvis der er nogen der gerne vil have en stak, smid mig en PB, så sender jeg flux et par håndfulde...

Og jeg havde faktisk næsten misset Celinas bukser - jeg havde aaaalt for travlt med at falde i svime over Biancas smil.. det burde altså forbydes. I kommer til at holde drengene væk med en kæp når hun bliver ældre...

Anmeld

14. juni 2010

JustAnotherName

Skouboe skriver:

Naturligvis læser jeg med - jeg elsker billeder af dine tøser..

Jeg har faktisk købt nogen og er begyndt at sende dem med ud. Hvis der er nogen der gerne vil have en stak, smid mig en PB, så sender jeg flux et par håndfulde...

Og jeg havde faktisk næsten misset Celinas bukser - jeg havde aaaalt for travlt med at falde i svime over Biancas smil.. det burde altså forbydes. I kommer til at holde drengene væk med en kæp når hun bliver ældre...

Tak for de søde ord.
Og jeg vil ikke lade dem gå videre til farmanden, for han får ticks og grå hår bare ved tanken om, hvor beskyttende han er nødt til at skulle være om sine små piger ....også når de er blevet store 

Jeg vil ihvertfald gerne gøre lidt god reklame for dig. Det var da det mindste!
Men jeg satser nu stadig på, at jeg skal have bestilt noget hos dig på et tidspunkt. Og så vil jeg gerne have en stable kort med til uddeling.
Desværre er pengene bare konstant for lidt herhjemme for tiden (guderne må fanøme vide, hvor dælen de forsvinder hen?!), så jeg har ikke lige kunnet "tillade mig", at spendere på tøj til pigerne i din shop. Og jeg får gudølme også svært ved at beslutte mig, for der er så mange LÆKRE stoffer, og alt for meget man kunne tænke sig, så det er svært at begrænse sig og tage en endelig beslutning .....luksus-problem 

Hvornår er det nu, at du har termin?
Du får jo nok ikke meget tid til at sy, når først den lille nye melder sin ankomst...?!

Anmeld

14. juni 2010

Skouboe

JustAnotherName skriver:

Tak for de søde ord.
Og jeg vil ikke lade dem gå videre til farmanden, for han får ticks og grå hår bare ved tanken om, hvor beskyttende han er nødt til at skulle være om sine små piger ....også når de er blevet store 

Jeg vil ihvertfald gerne gøre lidt god reklame for dig. Det var da det mindste!
Men jeg satser nu stadig på, at jeg skal have bestilt noget hos dig på et tidspunkt. Og så vil jeg gerne have en stable kort med til uddeling.
Desværre er pengene bare konstant for lidt herhjemme for tiden (guderne må fanøme vide, hvor dælen de forsvinder hen?!), så jeg har ikke lige kunnet "tillade mig", at spendere på tøj til pigerne i din shop. Og jeg får gudølme også svært ved at beslutte mig, for der er så mange LÆKRE stoffer, og alt for meget man kunne tænke sig, så det er svært at begrænse sig og tage en endelig beslutning .....luksus-problem 

Hvornår er det nu, at du har termin?
Du får jo nok ikke meget tid til at sy, når først den lille nye melder sin ankomst...?!

Den der med pengene kender jeg godt.. der må bo en lille pengespiser i banken, som konstant overfalder ens konto

Når jeg rammer fulde 38 uger, lukker jeg ned for bestillingsarbejdet, dvs. om ca. 5 uger og så regner jeg med at genoptage det når jeg engang har fået lidt luft efter fødslen - det kommer meget an på hvordan lillesøster arter sig.

Jeg kan nok ikke lade være med at sy i mellemtiden, men jeg regner med at det bliver en blanding af ting til mine egne unger og noget til "off the rack" hjørnet. Jeg har en del større rester, der sagtens kan transmogriffes om til noget lækkert.

Anmeld

14. juni 2010

JustAnotherName

Skouboe skriver:

Den der med pengene kender jeg godt.. der må bo en lille pengespiser i banken, som konstant overfalder ens konto

Når jeg rammer fulde 38 uger, lukker jeg ned for bestillingsarbejdet, dvs. om ca. 5 uger og så regner jeg med at genoptage det når jeg engang har fået lidt luft efter fødslen - det kommer meget an på hvordan lillesøster arter sig.

Jeg kan nok ikke lade være med at sy i mellemtiden, men jeg regner med at det bliver en blanding af ting til mine egne unger og noget til "off the rack" hjørnet. Jeg har en del større rester, der sagtens kan transmogriffes om til noget lækkert.

Lyder godt. Jeg følger troligt med på din hjemmeside. Og herinde 

Anmeld

15. juni 2010

ChatH

JustAnotherName skriver:

Jeg har ingen hæmninger i dette tilfælde, og mine piger er SÅ SUPER DEJLIGE, at de da simpelthen bare er nødt til at blive vist frem - en masse!!! 

Så tillad mig (for det tillader jeg mig), at dele en helt uartig stor bunke billeder af dem, som jeg netop har taget her til aften, da vi gik en aften-tur med vovsen, lige inden pigernes sengetid (hvilket også forklarer, at Celina ser så pokkers træt ud)....

I kan bare følge trop, hvis I lyster, og smide billeder ind af Jeres vidundere

Gud hvor er de lækre!! Hvis celina er til yngre fyre så kommer der en herhjemme inden længe som helt sikkert er interesseret

vedhæfter lige et par stykker af mine sommer piger!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. juni 2010

sarahb

hvor er de bare ovenud dejlige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.