Tillad mig at spamme med fotos af mine piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

936 visninger
20 svar
0 synes godt om
14. juni 2010

JustAnotherName

Jeg har ingen hæmninger i dette tilfælde, og mine piger er SÅ SUPER DEJLIGE, at de da simpelthen bare er nødt til at blive vist frem - en masse!!! 

Så tillad mig (for det tillader jeg mig), at dele en helt uartig stor bunke billeder af dem, som jeg netop har taget her til aften, da vi gik en aften-tur med vovsen, lige inden pigernes sengetid (hvilket også forklarer, at Celina ser så pokkers træt ud)....

I kan bare følge trop, hvis I lyster, og smide billeder ind af Jeres vidundere

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

Karo

Hvor ser det dog bare hyggeligt ud

Det er okay at spamme foto af sine børn når de nu er så overdrevet dejlige som dine tøsser

Anmeld

14. juni 2010

TbCp

De er fantastiske!

Anmeld

14. juni 2010

JustAnotherName

BEMÆRK i øvrigt, at Celina har "Daub Deluxe" bukser på 

Anmeld

14. juni 2010

JustAnotherName

Karo skriver:

Hvor ser det dog bare hyggeligt ud

Det er okay at spamme foto af sine børn når de nu er så overdrevet dejlige som dine tøsser

Taaark.

Ja, du behøver skam heller ikke holde dig tilbage med to lækre pragteksemplarer du er i besiddelse af 

Anmeld

14. juni 2010

Karo

JustAnotherName skriver:

BEMÆRK i øvrigt, at Celina har "Daub Deluxe" bukser på 

Ja det har hun da også

Jeg har tænkt mig at gøre reklame for Pernille imorgen, når jeg skal i mødre gruppe. Ida skal nemmelig have sine nye bukser på

Anmeld

14. juni 2010

JustAnotherName

De er fantastiske!

Danke bitte    .... Jeg er nemlig ikke for fin til ikke at blive smigret, når nogen siger søde ord om mine børn - griner. Så tak!

Anmeld

14. juni 2010

JustAnotherName

Ja det har hun da også

Jeg har tænkt mig at gøre reklame for Pernille imorgen, når jeg skal i mødre gruppe. Ida skal nemmelig have sine nye bukser på

God idé.

Pernille (hvis du læser med her) - Du burde lave sådan nogle små reklamekort og sende med tøjet. Så kunne man lige smide sådan et efter folk, hvis nogle viser interesse. F.eks. i en mødregruppe ...genialt sted!
Jeg tror sådan nogle visitkort kan laves ganske billigt ...f.eks. vistaprint?!?

Jeg er sikker på, at alle herinde gerne vil hjælpe lidt til, hvis de kan, med at sætte skub i din biks. SPEAD THE WORD 
Jeg overbevist om det kommer til at køre, og du vil få masser af bestillinger.

Anmeld

14. juni 2010

anna-jonas

Sikke skønne billeder, af de to smukke prinsesser. Elsker det billede hvor Bianca sidder på hug, og undersøger et eller andet spændende.

Anmeld

14. juni 2010

Karo

JustAnotherName skriver:

Taaark.

Ja, du behøver skam heller ikke holde dig tilbage med to lækre pragteksemplarer du er i besiddelse af 

Jamen det er så hermed gjort.

Dette er også billeder fra idag.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.