Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SELVFØLGELIG må du komme herind. Alle er velkomne! Vi bider ikke herinde. SÅ velkommen til dig. Du skal nok blive rigtig glad for at være her. Jeg hedder Michella, bor sammen med Casper i Årslev på Fyn og vi har en lille datter på snart 1år der hedder Carla
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SanneDS skriver: Hej Piger Ja nu spørger jeg altså! Oprindeligt holdt jeg til på Navlestrengen og havde netop oprettet profil derinde da i alle rykkede herover. Jeg blev lidt stædig og blev på NS for nu havde jeg jo lige lavet en profil der. Men som de fleste ved døde det helt ud derinde. Og så blev jeg mor og kiggede ikke så meget på NS mere. Så for et par måneder siden kiggede jeg her på baby.dk og så at i alle var herinde. Jeg har læst med på jeres indlæg og synes at det er så hyggeligt (og et godt tidsfordriv) men nu synes jeg ikke at jeg bare kan blive ved med at smugkigge. Lidt om mig: Jeg hedder Sanne og er mor til Emil som snart er 1 år gammel. Jeg er gift med Ole og vi bor i Kolding. Jeg har aldrig været med på et forum som dette (udover NS) men en gang skal være den første... Og nu startede jeg jo med at spørge om jeg måtte være med... I kan selvfølgelig ikke tvinge mig væk herfra, men hvis det føles som om jeg trænger mig på og bryder ind i en eksisterende mødregruppe, ja så skal i skrive det Det blev en længere udredning... men nu har jeg jo også overvejdet at lave et indlæg gennem laaang tid Sanne
Hej Piger
Ja nu spørger jeg altså! Oprindeligt holdt jeg til på Navlestrengen og havde netop oprettet profil derinde da i alle rykkede herover. Jeg blev lidt stædig og blev på NS for nu havde jeg jo lige lavet en profil der. Men som de fleste ved døde det helt ud derinde. Og så blev jeg mor og kiggede ikke så meget på NS mere.
Så for et par måneder siden kiggede jeg her på baby.dk og så at i alle var herinde. Jeg har læst med på jeres indlæg og synes at det er så hyggeligt (og et godt tidsfordriv) men nu synes jeg ikke at jeg bare kan blive ved med at smugkigge.
Lidt om mig: Jeg hedder Sanne og er mor til Emil som snart er 1 år gammel. Jeg er gift med Ole og vi bor i Kolding. Jeg har aldrig været med på et forum som dette (udover NS) men en gang skal være den første...
Og nu startede jeg jo med at spørge om jeg måtte være med... I kan selvfølgelig ikke tvinge mig væk herfra, men hvis det føles som om jeg trænger mig på og bryder ind i en eksisterende mødregruppe, ja så skal i skrive det
Det blev en længere udredning... men nu har jeg jo også overvejdet at lave et indlæg gennem laaang tid
Sanne
hej Sanne
STORT velkommen til! selvfølgelig må du "være med"....
jeg hedder Karina er forlovet med Martin og sammen har vi Nikoline fra dec 08. Vi bor i Odense
Velkommen til- her er bare så hyggeligt!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128