Må jeg være med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. juni 2010

S-anne

Hej Piger

Ja nu spørger jeg altså! Oprindeligt holdt jeg til på Navlestrengen og havde netop oprettet profil derinde da i alle rykkede herover. Jeg blev lidt stædig og blev på NS for nu havde jeg jo lige lavet en profil der. Men som de fleste ved døde det helt ud derinde. Og så blev jeg mor og kiggede ikke så meget på NS mere. 

Så for et par måneder siden kiggede jeg her på baby.dk og så at i alle var herinde. Jeg har læst med på jeres indlæg og synes at det er så hyggeligt (og et godt tidsfordriv) men nu synes jeg ikke at jeg bare kan blive ved med at smugkigge.

Lidt om mig: Jeg hedder Sanne og er mor til Emil som snart er 1 år gammel. Jeg er gift med Ole og vi bor i Kolding. Jeg har aldrig været med på et forum som dette (udover NS) men en gang skal være den første...

Og nu startede jeg jo med at spørge om jeg måtte være med... I kan selvfølgelig ikke tvinge mig væk herfra, men hvis det føles som om jeg trænger mig på og bryder ind i en eksisterende mødregruppe, ja så skal i skrive det

Det blev en længere udredning... men nu har jeg jo også overvejdet at lave et indlæg gennem laaang tid

Sanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

Ranarupta

SanneDS skriver:

Hej Piger

Ja nu spørger jeg altså! Oprindeligt holdt jeg til på Navlestrengen og havde netop oprettet profil derinde da i alle rykkede herover. Jeg blev lidt stædig og blev på NS for nu havde jeg jo lige lavet en profil der. Men som de fleste ved døde det helt ud derinde. Og så blev jeg mor og kiggede ikke så meget på NS mere. 

Så for et par måneder siden kiggede jeg her på baby.dk og så at i alle var herinde. Jeg har læst med på jeres indlæg og synes at det er så hyggeligt (og et godt tidsfordriv) men nu synes jeg ikke at jeg bare kan blive ved med at smugkigge.

Lidt om mig: Jeg hedder Sanne og er mor til Emil som snart er 1 år gammel. Jeg er gift med Ole og vi bor i Kolding. Jeg har aldrig været med på et forum som dette (udover NS) men en gang skal være den første...

Og nu startede jeg jo med at spørge om jeg måtte være med... I kan selvfølgelig ikke tvinge mig væk herfra, men hvis det føles som om jeg trænger mig på og bryder ind i en eksisterende mødregruppe, ja så skal i skrive det

Det blev en længere udredning... men nu har jeg jo også overvejdet at lave et indlæg gennem laaang tid

Sanne

Hej Sanne

VELKOMMEN TIL!! 

Selvfølgelig er der plads til dig

Anmeld

14. juni 2010

msax

Hej Sanne...

Velkommen til "navlestrengen" på baby.

Selvfølgelig er du velkommen - jeg glæder mig til at høre mere fra dig. Dette (udover NS) er også mit første møde med "netverdenen" og jeg NYDER det herinde.

SMIL fra Mette - gravid i uge 32+5 og mor til Mille på 18 mdr

Anmeld

14. juni 2010

Ida.

Der er altid plads til en til så velkommen til

Jeg hedder Ida, er gift med Pelle, bor pt. i Skødstrup nord for Århus, men flytter til Viborg til august - sammen har vi pigerne Annika, der bliver 3 til august og Lina, der netop er blevet 1 år her d. 16. maj

Anmeld

14. juni 2010

TbCp

Velkommen til

Jeg hedder Tina, er gift med Carsten og sammen har vi Liva som bliver 3 til august.
Vi bor i Odense hvor jeg arbejder som privat dagplejer og min mand har eget IT selskab

Anmeld

14. juni 2010

S-anne

msax skriver:

Hej Sanne...

Velkommen til "navlestrengen" på baby.

Selvfølgelig er du velkommen - jeg glæder mig til at høre mere fra dig. Dette (udover NS) er også mit første møde med "netverdenen" og jeg NYDER det herinde.

SMIL fra Mette - gravid i uge 32+5 og mor til Mille på 18 mdr

Hej Mette 

Haha. Godt jeg ikke er den eneste som er lidt gammeldags og forstokket når det gælder nettet

Anmeld

14. juni 2010

JustAnotherName

Jo da - VELKOMMEN TIL DIG! 

Anmeld

14. juni 2010

S-anne

Tak

I er så søde.

Så kan jeg jo bare give mig til at skrive

Anmeld

14. juni 2010

Karo

Selvfølgelig har vi plads til en mere

Stort tillykke med din efterhånden store dreng. Og ja gå du bare i gang med at skrive

Anmeld

14. juni 2010

anna-jonas

Velkommen.............og tillykke med din lille/store dreng.

Jeg hedder Mette, er 41 år og bor i Malling syd for Århus med min mand, Jan og vores 3 børn. Jonas på 14 år, Anna på 3 år og Ida på 1 år. Jeg er sygeplejerske, men er på forlænget orlov, da vores lille Ida først skal starte i inst. d. 1 aug.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.