????? om slimproppen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2010

Faith

MariaE skriver:

fødte 7 timer efter den gik,,stor rødlig klump på str med en 2 krone, helt gummiprop, ikke bare slimet udflåd.

Nej det ligner nemlig sådan en stor gummitingest.... Rigtig ulækker faktisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

Mussen2

smillaluna skriver:

Min slimprop gik i går. Er 31+3.

Hvor mange af jer fødte umiddelbart efter slimproppen gik?

Med umiddelbart efter mener jeg dage/uger efter.

Min slimprop gik over to dage og fødte samme dag som det sidste af den gik. Jeg fødte to dage over termin

Anmeld

14. juni 2010

Lou87

Undskyld jeg blander mig, men læste lige med...

Er man "altid" klar over hvis ens slimprop er gået eller hva man siger??  

Blev blot bekymret da jeg er ivrig varmvandsbassin bader pga bækkenlæsning og da helst ikk vil ha nogle bakterier indenfor

Anmeld

14. juni 2010

Muffinmus

næææ

Anden gang jeg fødte hvor slimproppen gik på toilettet snakke jeg med jm om det og hun sagde at 40 % tror at deres slimprop er gået men det er den IKKE. 25 % tror den IKKE er, men det ER den og resten, tja, det må vel være dem der ved det:-)

Anmeld

14. juni 2010

Faith

Lou87 skriver:

Undskyld jeg blander mig, men læste lige med...

Er man "altid" klar over hvis ens slimprop er gået eller hva man siger??  

Blev blot bekymret da jeg er ivrig varmvandsbassin bader pga bækkenlæsning og da helst ikk vil ha nogle bakterier indenfor

Jeg var i hvert fald ikke i tvivl. Det ligner mest af alt en kæmpe sej snotklat (undskyld den detaljerede beskrivelse). Og så er den ligesom lidt trevlet i det.... Tror ikke du ville være i tvivl.

Anmeld

14. juni 2010

CarinaSB

min slimprop gik 7.01 og jeg fødte kl 18.25 .. dagen efter termin

Anmeld

14. juni 2010

Lou87

smillaluna skriver:

Jeg var i hvert fald ikke i tvivl. Det ligner mest af alt en kæmpe sej snotklat (undskyld den detaljerede beskrivelse). Og så er den ligesom lidt trevlet i det.... Tror ikke du ville være i tvivl.

Lyder ikk just lækkert nej hehe

Men oki.. og måske et dumt spørgsmål, men man kan ikk risikere og "overse/mærke" den når man tisser eller sådan noget ?

Anmeld

14. juni 2010

Faith

Lou87 skriver:

Lyder ikk just lækkert nej hehe

Men oki.. og måske et dumt spørgsmål, men man kan ikk risikere og "overse/mærke" den når man tisser eller sådan noget ?

Ikke noget dumt spørgsmål. Ved det faktisk ikke. Det er svært når man ikke har en skid at sammenligne med. Man er lidt afhængig af andres erfaringer, og de kan jo være vidt forskellige fra kvinde til kvinde. Måske man kan slå det op på nettet? Evt Netbaby.dk.

Anmeld

14. juni 2010

Lou87

smillaluna skriver:

Ikke noget dumt spørgsmål. Ved det faktisk ikke. Det er svært når man ikke har en skid at sammenligne med. Man er lidt afhængig af andres erfaringer, og de kan jo være vidt forskellige fra kvinde til kvinde. Måske man kan slå det op på nettet? Evt Netbaby.dk.

Ja jeg må nærlæse lidt mere på det emne, hehe ;-)

Der er sku mange ting og lære om og forholde sig til, specielt første gang

Anmeld

14. juni 2010

dorthemus

smillaluna skriver:

Min slimprop gik i går. Er 31+3.

Hvor mange af jer fødte umiddelbart efter slimproppen gik?

Med umiddelbart efter mener jeg dage/uger efter.

Min slimprop gik ca. 30 timer før jeg fødte...ved de begyndende veer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.