Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min slimprop gik i går. Er 31+3.
Hvor mange af jer fødte umiddelbart efter slimproppen gik?
Med umiddelbart efter mener jeg dage/uger efter.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hmmm, nej der skete ikke en pind mere for mig....
Slimprop gik og jeg var 2-3 cm åben fra 36 uge, men fødte først 40 + 3 ...og det endda med jordmoders hjælp (hindeøsning).
Måske du skal være obs på ikke at gå i svømmehal osv.
mrsMary skriver: hmmm, nej der skete ikke en pind mere for mig.... Slimprop gik og jeg var 2-3 cm åben fra 36 uge, men fødte først 40 + 3 ...og det endda med jordmoders hjælp (hindeøsning). Måske du skal være obs på ikke at gå i svømmehal osv.
. Så behøver det altså ikke betyde at jeg føder inden for den næste uge. Det er jeg ret glad for egentlig. Synes det er lige tidligt nok.
smillaluna skriver: . Så behøver det altså ikke betyde at jeg føder inden for den næste uge. Det er jeg ret glad for egentlig. Synes det er lige tidligt nok.
Jeg fødte dagen efter slimproppen gik
mortilfreja skriver: Jeg fødte dagen efter slimproppen gik
Var det til termin eller......?
Der kan gå flere uger fra slimproppen går og nogle går den slet ikke på - så umiddelbart behøver du på ingen måde at være nervøs. Min gik mandag nat og jeg fik akut kejsersnit torsdag aften (var 5 dage over tid) og der skete bare ingen ting trods veer. men jeg mener bestemt de siger at den kan ryge op til 6 uger før tid De gad faktisk slet ikke at høre om det da jeg ringede til fødegangen, det eneste de interesserede sig i var om vandet gik - og mit gik aldrig af sig selv.
Tanja78 skriver: Der kan gå flere uger fra slimproppen går og nogle går den slet ikke på - så umiddelbart behøver du på ingen måde at være nervøs. Min gik mandag nat og jeg fik akut kejsersnit torsdag aften (var 5 dage over tid) og der skete bare ingen ting trods veer. men jeg mener bestemt de siger at den kan ryge op til 6 uger før tid De gad faktisk slet ikke at høre om det da jeg ringede til fødegangen, det eneste de interesserede sig i var om vandet gik - og mit gik aldrig af sig selv.
Det er meget beroligende. Håber meget på at det ikke er tegn på at jeg snart føder. Synes godt lige de må blive derinde lidt endnu.
min gik i uge 24 ca. og er nu i 28 og er bestemt ikke lige dén der bekymre JDM
fødte 7 timer efter den gik,,stor rødlig klump på str med en 2 krone, helt gummiprop, ikke bare slimet udflåd.
smillaluna skriver: Det er meget beroligende. Håber meget på at det ikke er tegn på at jeg snart føder. Synes godt lige de må blive derinde lidt endnu.
De skal nok blive derinde og hygge i nogle uger endnu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128