Støj og musik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2010

Low

Da jeg boede i lejlighed der var det noget med om det var helligdag, weekend og hvilken slags støj det var. Det var noget med at generelt høj musik og noget med at bygge inde i lejligheden havde hver sin regel men som udgangs punkt skal man tage hensyn til hinanden. Hvis man skulle holde fest eller sådan noget med højt musik skulle man sætte en seddel op om det et par dage før.

Nu bor jeg i hus og der er reglen her at man ikke må larme efter kl 22.

Men hvis i ikke har noget imod det så bank på og spørg på en pæn måde om han kan skrue ned og hvis han så er helt umulig så må i snakke med viceværten/boligselvskabet. Hvis det bliver helt ekstremt så ring til politiet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

Mettemus

Risen skriver:

Jo det er fandme pain in the ass.. Men kender du typen ? Han er sådan en der ryger i opgangen , hører HARDCORE musik, arbejdsløs og garanteret er total ligeglad med andre.. Men synes nu alligevel at jeg heller skal nævne det for ham selv 1 gang før jeg henvender mig til foreningen.. 

Jep, kan godt forstå du ikke har lyst til at lægge dig ud med ham. Du kunne skrive et brev til ham og smide det i hans postkasse, på den måde slipper du for konfrontationen, men har alligevel gjort opmærksom på, at hans støjniveau er for højt - på en pæn måde selvfølgelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.