Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JulieE skriver: Vi skal også have frikadeller, krydret med hvidløg og basilikum, hertil nye kogte kartofler, dampede grønne bønner og spinat-avocado tzaziki
Vi skal også have frikadeller, krydret med hvidløg og basilikum, hertil nye kogte kartofler, dampede grønne bønner og spinat-avocado tzaziki
Dét lyder spændende! Har du ikke en opskrift?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JulieE skriver: Det kan du tro Min totale ynglings tzaziki... den er fra "Suveræne salater og brilliante bufféer". Der findes en rigtig opskrift, med korrekte mål, men jeg plejer at gøre sådan Damp 200-300 g (baby)spinat og hak det. Mos to avocadoer. Pres 2 fed hvidløg (eller flere alt efter smag) i noget græsk yoghurt (3-4 dl) bland spinat og avocado i og smag til salt, peber og citron. Den smager bare så lækkert og cremet!!!
Det kan du tro Min totale ynglings tzaziki... den er fra "Suveræne salater og brilliante bufféer". Der findes en rigtig opskrift, med korrekte mål, men jeg plejer at gøre sådan
Damp 200-300 g (baby)spinat og hak det.
Mos to avocadoer.
Pres 2 fed hvidløg (eller flere alt efter smag) i noget græsk yoghurt (3-4 dl) bland spinat og avocado i og smag til salt, peber og citron.
Den smager bare så lækkert og cremet!!!
Sorry, har lige set opskriften
Vi skal have tortillas, men denne gang med bøffer, der bliver stegt på panden og derefter skåret i strimler.
Og selvfølgelig med guacemole, revet ost, salat og salsa til.
vi skal nu bare have gorden blur med kartofler og kogte gulerødder.
men rigtig god side med gode opskrifter er denne, der finder jeg meget tit inspiration:
http://newyorkerbyheart.blogspot.com/
Jeg laver det her i aften http://www.arla.dk/opskrifter/Dag-3-Aftensmad-1-af-2-opskrifter/
Kartoffelsalaten og så med pandestegt kyllingefilet til
Idag skal vi have kyllingefilet med ovnstegte, krydrede kartofler, salat og bruchetta til... Mmmm
Vi skal have spareribs og pomfritter
vi har fået pasta i fad med bacon, kylling tern, rød peber og ostesovs ovenpå
Tine2104 skriver: Mmm , det forstår jeg godt, det ser SÅ lækkert ud !
Mmm , det forstår jeg godt, det ser SÅ lækkert ud !
Uhm det var virkelig også en succes! Den skulle du tage og prøve en aften Satser på det også er godt i morgen koldt til frokost
grillet laks lækre grillede rejer, nye kartofler og hjemmelavet hvidløgsdressing
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128