hvor lang tid at blive gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2010

puttecolle

først gang jeg skulle blive gravid skulle jeg bare kigge på klatten men denne gang tog det alligevel 5 måneder føre vi blev gravide.. men ik fokusere på det så kommer det helt af sig selv... vi gik og tænkte hver månede om vi nu var blevet gravid da vi så sagde at der nok ikke skete noget så kom det helt af sig selv men hel og lykke med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

businesstigger

1. Gang tog det et års tid. 2. Gang blev jeg gravid i 3. forsøg men det endte i en SA i 8. uge. 3. Gang lykkedes det i 2. forsøg.

Anmeld

14. juni 2010

charlottekri

puttecolle skriver:

først gang jeg skulle blive gravid skulle jeg bare kigge på klatten men denne gang tog det alligevel 5 måneder føre vi blev gravide.. men ik fokusere på det så kommer det helt af sig selv... vi gik og tænkte hver månede om vi nu var blevet gravid da vi så sagde at der nok ikke skete noget så kom det helt af sig selv men hel og lykke med det

tusind tak skal du have!

det var også den fremgangsmåde vi brugte til den første.. vi var jo ikke vildt gamle, så det kunne jo tage den tid det tog.. vi havde jo ikke travlt

Anmeld

14. juni 2010

mortil(nichlasogmathias)

fik min spiral ud torsdag og ku mærke at jeg var gravid en uge senere. så det gik hurtigt.. held og lykke..

Anmeld

14. juni 2010

charlottekri

mortil(nichlasogmathias) skriver:

fik min spiral ud torsdag og ku mærke at jeg var gravid en uge senere. så det gik hurtigt.. held og lykke..

det var da godt nok tidligt at du kunne mærke det ligefrem at du var gravid!! og tak

Anmeld

14. juni 2010

isimaven

det er gået hurtigt hver gang for os 1-2 mdr. med nr. 1

1 md. med nummer 2 

og 2-3 mdr. med nummer 3

så det går let for os her i huset, men vi har også en lille seng hehehe (ligger nok lidt for tæt)

Rakel

Anmeld

14. juni 2010

Corn

charlottekri skriver:

ja, det kunne du lige bilde mig ind he he

Ja ikke... Men overskuddet og indsatsen er nok også større ved den første end dem der følger efter...

Anmeld

14. juni 2010

mortil(nichlasogmathias)

charlottekri skriver:

det var da godt nok tidligt at du kunne mærke det ligefrem at du var gravid!! og tak

det ku jeg også første gang, jeg har ikkeværet i tvivl.. er blevet syg efter e uge begge gange.

Anmeld

14. juni 2010

mor_sabina

charlottekri skriver:

vi går lidt og overvejer at  begynde på den næste lille ny, men ville jo gerne så vidt muligt planlægge lidt.. vores pige er 2½ år så det skal jo snart være, men jeg er netop begyndt på et nyt arbejde, og vil da gerne lige komme ind i tingene før jeg kommer og meddeler at nu er jeg gravid..

mit spørgsmål er egentlig; hvor lang tid tog det for jer andre at blive gravid anden gang?

ved den første graviditet tog det ca. 7 mdr at blive gravid..

hvordan er jeres erfaringer? har jo hørt at det går meget hurtigere anden gang...

mvh charlotte

Ja der er jo lidt leveringstid på de små

Vores første var ikke planlagt, men ca. et lille år efter vi havde mødt hinanden og uden brug af beskyttelse (men dog sikre perioder)

Her anden gang fik jeg fjernet spiralen d. 23 marts og havde første dag i sidste mens 20 marts så det kan man virkelig kalde første hug

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.