Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MoarHvidovre skriver: FLOT De er så søde når de lige er ved, at lærer, at gå Lina gav slip på sofabordet i går og gik 6 skridt helt alene Det var en meget bevist handling hun gjorde og der var ikke et øje tørt. Luka udbrød "Lina går" og smilede over hele hoved Kh. Katja
FLOT De er så søde når de lige er ved, at lærer, at gå
Lina gav slip på sofabordet i går og gik 6 skridt helt alene Det var en meget bevist handling hun gjorde og der var ikke et øje tørt. Luka udbrød "Lina går" og smilede over hele hoved
Kh. Katja
Hvor er det godt... De følges virkelig af i vores MG...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarJ skriver: Mange havde sagt til os, træn træn træn... Hvorfor skulle jeg træne Julie til at gå, når hun ikke viser tegn til at gå... Det så så sødt ud da hun vaklede afsted...
Mange havde sagt til os, træn træn træn... Hvorfor skulle jeg træne Julie til at gå, når hun ikke viser tegn til at gå...
Det så så sødt ud da hun vaklede afsted...
Nej, dén tror jeg heller ikke på
så bliver man da helt stolt når det er.
hvor er hun dygtig. det kan være hun er lidt som min fætter, han gik først da han selv var klar til det og vidste han kunne og han løb nermest afsted med det samme da det var.
MoarJ skriver: Hvor er det godt... De følges virkelig af i vores MG...
Ja, det er hyggeligt
Mor til David skriver: Nej, dén tror jeg heller ikke på
De gør jo tingene når de er klar til det...
GO JUUUUULIE!!! Hun er så sej, den bette skid.bette her, går op af alt, og nogle gange bliver han så ivrig at han tager 2-4 skridt, men når det så går op for ham, at han har gået helt alene, så sidder han sig ned og piver - som om han bliver lidt chokeret. Det er synd, men også lidt sjovt
Astasmor skriver: så bliver man da helt stolt når det er. hvor er hun dygtig. det kan være hun er lidt som min fætter, han gik først da han selv var klar til det og vidste han kunne og han løb nermest afsted med det samme da det var.
Jaah...
Jeg er så den type, jeg træner ikke Julie til at gøre ting.. Hun har fået lov at køre sit eget løb.. Folk sagde også træn hende til at kravle. Og nej det vil jeg slet ikke...
Dejligt at se hende vakle rundt...
MEL10 skriver: GO JUUUUULIE!!! Hun er så sej, den bette skid.bette her, går op af alt, og nogle gange bliver han så ivrig at han tager 2-4 skridt, men når det så går op for ham, at han har gået helt alene, så sidder han sig ned og piver - som om han bliver lidt chokeret. Det er synd, men også lidt sjovt
Ja hun er dælme go.. Dejligt han også går rundt... Julie har det også med at plante sig på rumpen og pive lidt, når hun opdagede at hun selv gik rundt..
MoarJ skriver: Jaah... Jeg er så den type, jeg træner ikke Julie til at gøre ting.. Hun har fået lov at køre sit eget løb.. Folk sagde også træn hende til at kravle. Og nej det vil jeg slet ikke... Dejligt at se hende vakle rundt...
det er jo også fint nok hvis det har virket for jer.
jeg har heller ikke trænet asta maria, men det har dagplejemoren men det er også fint nok, hun kan ikke kravle men hun kryber rundt og og er begyndt at prøve at rejse sig op af ting nu, og kan gå ved hjælp
nej hvor er det vildt at hun bare gik så langt selv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128