En lille pivet tøs - Til en tøs der ikke er klar over...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

872 visninger
19 svar
0 synes godt om
14. juni 2010

Mira0911

At hun faktisk selv gik igår... Hun havde en reklame i hver hånd, og så gik hun da bare direkte ind til farmand... UDEN hun faktisk var klar over det... Da hun opdagede at hun gik helt selv, plantede hun sig på røven igen...

Hun er meget usikker når det handler om at gå selv... Jeg er spændt på hvordan det er gået i dp, når farmand henter hende...

Vil bare ud med min glæde for at hun gik mere en 15-20 skridt selv... Jeg var da ved at tude over det...

Hun er en STOR pige  Og ikke en stor baby som mange stadig kalder hende... Har godt nok konfronteret mange med at hun altså ikke er en baby længere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

LinLin

Dejligt

Min var også længe om det; er fra 2. sep 2006 og gik første gang 28. dec 2007! Men efter det gik der ikke længe før han kunne løbe og i dag er han virkeligt god (især grov-)motorisk

Anmeld

14. juni 2010

Mira0911

Mor til David skriver:

Dejligt

Min var også længe om det; er fra 2. sep 2006 og gik første gang 28. dec 2007! Men efter det gik der ikke længe før han kunne løbe og i dag er han virkeligt god (især grov-)motorisk

Mange havde sagt til os, træn træn træn... Hvorfor skulle jeg træne Julie til at gå, når hun ikke viser tegn til at gå...

Det så så sødt ud da hun vaklede afsted...

Anmeld

14. juni 2010

Mor til Frederic og Freya

MoarJ skriver:

At hun faktisk selv gik igår... Hun havde en reklame i hver hånd, og så gik hun da bare direkte ind til farmand... UDEN hun faktisk var klar over det... Da hun opdagede at hun gik helt selv, plantede hun sig på røven igen...

Hun er meget usikker når det handler om at gå selv... Jeg er spændt på hvordan det er gået i dp, når farmand henter hende...

Vil bare ud med min glæde for at hun gik mere en 15-20 skridt selv... Jeg var da ved at tude over det...

Hun er en STOR pige  Og ikke en stor baby som mange stadig kalder hende... Har godt nok konfronteret mange med at hun altså ikke er en baby længere...

ih det er stort... Et kæmpe tillykke...

Her gik han med 2 indkøbs poser, så vi kladte ham posedamen...

Anmeld

14. juni 2010

B&J

ej hvor er hun bare dygtig.... så dejligt mon ikke det snar bliver bedre...

Anmeld

14. juni 2010

Mira0911

Mor til Frederic skriver:

ih det er stort... Et kæmpe tillykke...

Her gik han med 2 indkøbs poser, så vi kladte ham posedamen...

Tak skal du have...

Hehe, her må det være reklame damen..

Anmeld

14. juni 2010

Mira0911

B&J skriver:

ej hvor er hun bare dygtig.... så dejligt mon ikke det snar bliver bedre...

Er nu ret sikker på det bliver meget bedre.. Jeg sagde faktisk i Lørdags, at der gik hvert fald 1 måned endnu, før hun gik helt selv, den må jeg så tage til mig igen...

Anmeld

14. juni 2010

B&J

MoarJ skriver:

Er nu ret sikker på det bliver meget bedre.. Jeg sagde faktisk i Lørdags, at der gik hvert fald 1 måned endnu, før hun gik helt selv, den må jeg så tage til mig igen...

ja smiler det må¨du hvor er hun bare dygtig

Anmeld

14. juni 2010

Mira0911

B&J skriver:

ja smiler det må¨du hvor er hun bare dygtig

Ja kanon dygtig er hun...

Anmeld

14. juni 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

FLOT  De er så søde når de lige er ved, at lærer, at gå

Lina gav slip på sofabordet i går og gik 6 skridt helt alene  Det var en meget bevist handling hun gjorde og der var ikke et øje tørt. Luka udbrød "Lina går" og smilede over hele hoved

Kh. Katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.