kælenavne til jeres barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

Silvermist1

Vi kalder bl.a. vores Isabella for: Bella, mus, skat, skattemus, musebasse og smuksak. Hendes onkel (min lillebror), som hun elsker, kalder hende tit for Isa

Vores Victoria kalder vi bl.a. for: lille mus, Vic Vic, skat, musebasse og smuksak

Altså, udover deres rigte navne og forkortelse på deres navne, så bliver de kaldt nogenlunde de samme kælenavne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

LinLin

Han bliver kaldt Buller(basse) og Bandit Baduljen (kan ikke lige huske hvordan det startede ) Indimellem Davidorff...

Min kæreste er begyndt at kalde Lillebror for Adam Ant, så det bliver nok sådan noget han bliver kaldt når han kommer ud

Anmeld

14. juni 2010

TbCp

Det mest brugte kælenavn herhjemme er Tulle. Derudover bliver hun også kaldt Tulleprut, sveske og skat.

Anmeld

14. juni 2010

Corn

Her bliver Andreas kaldet: Krede, Kreas, Krelle

Anton bliver kaldt: Tonner, Antonio, Don el Mondo, Tutter

Begge bliver kaldt kælepot-pot, og så har jeg fundet ud af, at når jeg forklarer noget meget indgående så siger jeg: søde skat.

Det var jeg ikke klar over, før Anton en dag skulle forklare mig noget, og sagde: Jamen søde skat, hør nu her

Baby i maven bliver kaldt: Ib, Ib-Arthur, baby3, Trillo og lignende... Og han skal altså ikke hedde Ib

Anmeld

14. juni 2010

Barbamama

Min datter hedder Carla og vi kalder hende Carlamus, musen og ja det er lidt mærkeligt: men sveskemus. Hi hi... Vi kan heller ikke blive enige om hvordan en sveskemus egentlig ser ud. Hi hi.... Og så har vi kaldt hende vores lille prut. Det kaldte vi hende mens hun lå i maven og det dukker stadig op engang imellem.

Anmeld

14. juni 2010

L.J.L

Lauritz bliver kaldt:

Lauritzen, lillefis, dellefis, prutteskiden osv osv osv

Anmeld

14. juni 2010

Diana...

Åhh mange det er sådan lige hvad der falder ind når vi siger noget men Batman bliver brugt tit da han virkelig tror han er lige så super stærk og sej som batman ha ha. 

Anmeld

14. juni 2010

Valle81

Her blive de kaldt deres navn:0)

Både Asta og Sebastian tænder fuldstænding af hvis vi kalder dem andet end ders navn:0) Skat kan dog gå:0)

Hvis vi kalder dem andet end det er modsvaret: Jeg hedder altså ikke xxx jeg hedder Asta, jeg gider ikke du kalder mig andet!!

Så tag den mor og far:0)

Anmeld

14. juni 2010

Mor til L&S

Her er det mus eller fisen (Ja lidt synd med det sidste)

Anmeld

14. juni 2010

Mor til Frederic og Freya

line melias mor skriver:

hvad for kælenavne bruger i til jeres børn? vi kalder vores datter for pommes(dårlig vane) da jeg spiste pommes frites hele tiden da jeg var gravid. det er sjovt for det er ligesom vi faktisk siger det mere end hendes rigtig navn

hvad for kælenavne bruger i til jeres børn?

Her var hans første kæle navn - krydderbolle - aner ikke hvor det kom fra...

Men ellers er det bandit - til tider også bølle bandit.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.