gravid-ny kæreste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2010

JustAnotherName

Enig med de andre - Hvis det føles rigtigt, så kast dig ud i det.

Lige NU er det stadig kun dig det handler om. Men snart (og i mange år frem) vil det være dit barn, som vejer tungest i dine valg, når du skal træffe en beslutning.

Hvis han virker sød og reel og virkelig mener at han vil være der for dig, og du er vild med ham, så er det da bare om at finde sammen, og få bygget et stærkt forhold op, inden babyen kommer til verden.

Pøj pøj til dig med kærligheden og med din kommende baby 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

Anonym trådstarter

JustAnotherName skriver:

Enig med de andre - Hvis det føles rigtigt, så kast dig ud i det.

Lige NU er det stadig kun dig det handler om. Men snart (og i mange år frem) vil det være dit barn, som vejer tungest i dine valg, når du skal træffe en beslutning.

Hvis han virker sød og reel og virkelig mener at han vil være der for dig, og du er vild med ham, så er det da bare om at finde sammen, og få bygget et stærkt forhold op, inden babyen kommer til verden.

Pøj pøj til dig med kærligheden og med din kommende baby 

mange tak

Anmeld

14. juni 2010

4xGreve

Anonym skriver:

ja jeg står og er gravid i uge 28, og er alene, har jeg været siden jeg var i uge 12 ca.

nå men står så og har mødt denne her helt igennem fantastiske fyr, han er 20 og jeg er 16(ja ved godt det er tidligt at være gravid, men ikke noget med sagen at gøre) men har snakket med ham i 5 uger, og har mødt ham et par gange(; og han er bare så dejlig,

så spurgte han mig så idag om jeg ike ville fortælle min mor om ham, for han ville gerne møde hende, og som han siger, forklare hende at han ville støtte mig osv i resten af min graviditet og når den bette er født(;

men spørgsmålet er, syns i det er fortidligt at indlede i et forhold, nu når jeg osse er gravid, eller syns i det er iorden.

Min personlige mening er at nu er det måske chancen for at finde ud af om i dur sammen inden den lille kommer til verden for når den lille først kommer så er det sku ikke sundt at der vader den ene efter den anden ind og ud af jeres liv, så prøv nu mens du er gravid og tag den derfra...

Anmeld

14. juni 2010

Anonym trådstarter

WiitrioeN skriver:

Min personlige mening er at nu er det måske chancen for at finde ud af om i dur sammen inden den lille kommer til verden for når den lille først kommer så er det sku ikke sundt at der vader den ene efter den anden ind og ud af jeres liv, så prøv nu mens du er gravid og tag den derfra...

det vil jeg prøve,

har jo forhåbenlig et par måneder at finde ud af om han er den rigtge i(; inden den bette kommer

Anmeld

14. juni 2010

NinaNymannMadsen

følg dit hjerte som så mange andre også har sagt.

for føler du selv du er klar til at indlede et forhold med denne fyr jamen så skal du også gøre det, og han har jo sagt han gerne vil støtte dig og sådan nogen ting.

Anmeld

14. juni 2010

4xGreve

Anonym skriver:

det vil jeg prøve,

har jo forhåbenlig et par måneder at finde ud af om han er den rigtge i(; inden den bette kommer

det er jo nemlig det og når man går op og ned af hinanden finder man hurtigt ud af det men søger for at han ikke lover for mange løfter han ikke kan holde og huske at uanset havd så er du ikke alene og vil aldrig være det, du har bette og duu har din familie og det er langt mere end havd nogen mennsker kan sige så hvis ikke han er den rigtige så nyd godt af det du har og husk at du stadi9g er meget ung og har hele livet foran dig til at finde dne rigtige, men prøv det inden bette kommer og prøv at gør det op med dig selv om det skal være jer eller ej inden h*n melder sin ankomst, for han er jo også stadig meget ung og det er en stor opgave at påtag sig...

Anmeld

14. juni 2010

Anonym trådstarter

WiitrioeN skriver:

det er jo nemlig det og når man går op og ned af hinanden finder man hurtigt ud af det men søger for at han ikke lover for mange løfter han ikke kan holde og huske at uanset havd så er du ikke alene og vil aldrig være det, du har bette og duu har din familie og det er langt mere end havd nogen mennsker kan sige så hvis ikke han er den rigtige så nyd godt af det du har og husk at du stadi9g er meget ung og har hele livet foran dig til at finde dne rigtige, men prøv det inden bette kommer og prøv at gør det op med dig selv om det skal være jer eller ej inden h*n melder sin ankomst, for han er jo også stadig meget ung og det er en stor opgave at påtag sig...

det rigtigt det du skriver, og som sagt vil jeg bruge de her mdr på at finde ud af om han er den rigtige. og hvis ikke så finder jeg vel den rigtige på et tidspunkt, føler bare jeg har tiden til det nu(;

men som du skriver har jeg altid min familie(;

Anmeld

14. juni 2010

4xGreve

Anonym skriver:

det rigtigt det du skriver, og som sagt vil jeg bruge de her mdr på at finde ud af om han er den rigtige. og hvis ikke så finder jeg vel den rigtige på et tidspunkt, føler bare jeg har tiden til det nu(;

men som du skriver har jeg altid min familie(;

det er rigtig nu har du tiden og det er beder du gør det nu end når den lille er kommet til verden for når bette først er kommet til verden er det H*n´s behove frem for dine og alle andres, osv. så brug de her par måneder og husk at føl rigtig godt efter inde i dig selv!!

Anmeld

14. juni 2010

Margurit

Anonym skriver:

okay mange tak(;

fin hende fortalt det idag, og hun tog det heldigvis meget pænt(;

Det var dejligt at høre  Som du selv har skrevet, skal du jo så bare nu finde ud af, om det skal være jer to (altså dig og fyren).. Føle efter og mærke om det er det helt rigtige. Det lyder nu til du er glad for det 

Anmeld

14. juni 2010

Anonym trådstarter

Margurit skriver:

Det var dejligt at høre  Som du selv har skrevet, skal du jo så bare nu finde ud af, om det skal være jer to (altså dig og fyren).. Føle efter og mærke om det er det helt rigtige. Det lyder nu til du er glad for det 

er også rigtig glad(; har lige fået en buket blomster ind af døren ihh(;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.