gravid-ny kæreste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

3xM

jeg er 28 henne og i et forhold med en der ikke er den oprindlige far, vi flyttede sammen efter 2 mdr og jeg har ikke fortrudt noget.

Han er så godtnok 40 ( jeg er 27) så han er jo en der har vidst hvad han gik ind til og jeg har en fantastisk støtte. og han var med til md skanning og skal da m til fødsel mv. så det er rigtig dejligt syntes jeg at have en og dele med og hvad ellers hører forhold med kommende barn til...

så ville føle efter i mig selv, tage nogle gode dybe snakke sammen og så beslutningen derfra ) held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Enig med de andre svar. Mærk efter indeni, og vær ikke bange for at kaste dig ud i det, men pas på dig selv

tak(;

et andet spørgsmål. syns i aldersforskellen gør så meget?

Anmeld

13. juni 2010

Low

Anonym skriver:

tak(;

et andet spørgsmål. syns i aldersforskellen gør så meget?

Nej det synes jeg ikke .

Faren til mit barn er 26 og jeg er selv 19

Anmeld

13. juni 2010

Low

Low skriver:

Nej det synes jeg ikke .

Faren til mit barn er 26 og jeg er selv 19

Sorry lavede lige en fejl .

UFØDTE barn hehe .

Jeg er bare så tæt på termin at jeg meget gerne vil have ham ud

Hilsen Ditte, 39+4

Anmeld

13. juni 2010

Anonym trådstarter

mariaogmarcus skriver:

jeg er 28 henne og i et forhold med en der ikke er den oprindlige far, vi flyttede sammen efter 2 mdr og jeg har ikke fortrudt noget.

Han er så godtnok 40 ( jeg er 27) så han er jo en der har vidst hvad han gik ind til og jeg har en fantastisk støtte. og han var med til md skanning og skal da m til fødsel mv. så det er rigtig dejligt syntes jeg at have en og dele med og hvad ellers hører forhold med kommende barn til...

så ville føle efter i mig selv, tage nogle gode dybe snakke sammen og så beslutningen derfra ) held og lykke

dejligt at hører en som fatisk har været det samme igennem(;

vi har osse brugt faktisk ca 5 timer her i weekende på at snakke det hele igennem, og syns det var rat, (;

Anmeld

13. juni 2010

Anonym trådstarter

Low skriver:

UFØDTE barn hehe .

Hilsen Ditte, 39+4

hihi okay tak for svar(;

og tillykke med dit ufødte (snart fødte) barn(;

Anmeld

13. juni 2010

Low

Low skriver:

UFØDTE barn hehe .

Hilsen Ditte, 39+4

Jeg har lavet endnu en fejl . Tosse Ditte hehe

Jeg kom til at skrive 39+4 men det er 39+5 .

Det er MEGET vigtigt

Anmeld

13. juni 2010

Anonym trådstarter

Low skriver:

Jeg har lavet endnu en fejl . Tosse Ditte hehe

Jeg kom til at skrive 39+4 men det er 39+5 .

Det er MEGET vigtigt

hihi ja meget vigtigt hih(;

Anmeld

14. juni 2010

Margurit

Anonym skriver:

ja jeg står og er gravid i uge 28, og er alene, har jeg været siden jeg var i uge 12 ca.

nå men står så og har mødt denne her helt igennem fantastiske fyr, han er 20 og jeg er 16(ja ved godt det er tidligt at være gravid, men ikke noget med sagen at gøre) men har snakket med ham i 5 uger, og har mødt ham et par gange(; og han er bare så dejlig,

så spurgte han mig så idag om jeg ike ville fortælle min mor om ham, for han ville gerne møde hende, og som han siger, forklare hende at han ville støtte mig osv i resten af min graviditet og når den bette er født(;

men spørgsmålet er, syns i det er fortidligt at indlede i et forhold, nu når jeg osse er gravid, eller syns i det er iorden.

Jeg synes også du skal følge dit hjerte og dine følelser. Din fyr, vil jo gerne møde din mor, for at fortælle hende, at han støtter dig og er der for dig. Det tror jeg ikke han ville gøre, hvis ikke han virkelig mente det! Det lyder til at være en rigtig god fyr du har fundet dig der, og synes slet ikke det er for tidligt, at indlede et forhold. Mht. alderen; det er kun et tal jo. Og 4 år.. det synes jeg er meget normalt 

Go for it  

Anmeld

14. juni 2010

Anonym trådstarter

Margurit skriver:

Jeg synes også du skal følge dit hjerte og dine følelser. Din fyr, vil jo gerne møde din mor, for at fortælle hende, at han støtter dig og er der for dig. Det tror jeg ikke han ville gøre, hvis ikke han virkelig mente det! Det lyder til at være en rigtig god fyr du har fundet dig der, og synes slet ikke det er for tidligt, at indlede et forhold. Mht. alderen; det er kun et tal jo. Og 4 år.. det synes jeg er meget normalt 

Go for it  

okay mange tak(;

fin hende fortalt det idag, og hun tog det heldigvis meget pænt(;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.