Kan ikke lade være mig at glæde mig! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2010

Ann.

svane83 skriver:

Jeg frygter nok mest kvalmen fordi min mor med både mig og min søster havde så meget kvalme at hun måtte have hjemmehjælp og til sidst måtte indlægges.

Ved mig var hun dewsuden så plaget af plukveer at hun var indlagt og sengeliggende indtil 8 uger før fødslen fordi de frygtede at moderkagen ville løsne sig. Så blev hun sendt hjem fordi der kom ny læge på afdelingen og han synes bestemt at det var noget pjat at hun lå der. Med det resultat at jeg 1 uge senere kom til verden med akut kejsersnit - fjols.

Nå men jeg frygter virkelig at min graviditet kommer til at ligne min mors og så bliver det bestemt ikke spor hyggeligt at rende rundt med mave.

Smerter er ikke så meget fødslen det skal nok gå, det mere med bækkenløsning og såden jeg frygter.

Vi har også købt ÆL testets, håber sådan at det bliver i denne her måned at der kommer to fine streger.

Carina

Jeg krydser ihvertfald alt for dig

Jeg havde også mange plukveer i min sidste graviditet og fødslen måtte standses 3 gange, første gang i uge 28.

Vi har også snakket om måske at starte næste måned eller i august i stedet for i oktober

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

Svane83

Det er netop lige det jeg frygter... puha det er slemt med de plukveer.

Min kæreste og jeg havde egentlig også tænkt at vi ville vente til august da min kæreste gerne ville have et sommer barn, men han kunne heller ikke vente alligevel så vi startede allerede i sidste måned i stedet for

Jeg kan godt se det praktiske i et sommer barn, men jeg er nu ligeglad hvornår "den" får fødselsdag jeg drømmer jo bare om at få et barn alt andet er så ligegyldigt synes jeg.

Carina

Anmeld

15. juni 2010

Pia.

Forstår godt du glæder sig - tro mig der er også noget at glæde sig til... Det er det største og mest fantastiske der kan overgå en....

Knus Pia - så heldig at være mor til 3 skønne, snart meget store børn.

Anmeld

15. juni 2010

Ann.

svane83 skriver:

Det er netop lige det jeg frygter... puha det er slemt med de plukveer.

Min kæreste og jeg havde egentlig også tænkt at vi ville vente til august da min kæreste gerne ville have et sommer barn, men han kunne heller ikke vente alligevel så vi startede allerede i sidste måned i stedet for

Jeg kan godt se det praktiske i et sommer barn, men jeg er nu ligeglad hvornår "den" får fødselsdag jeg drømmer jo bare om at få et barn alt andet er så ligegyldigt synes jeg.

Carina

Lige præcis

Min Lærke er kun 8 måneder nu, at vil gerne selv vente til august ihvertfald - og regner ikke med at den er der i første forsøg, så ville passe mig godt nok hvis Lærke er omkring de 2 år når den lille ny kommer

Anmeld

15. juni 2010

Svane83

Det er også det jeg har gået og sagt til min kæreste at det jo ikke bare lige sker i første forsøg så vi kan lige så godt gå i gang med at prøve nu og så sige sker det nu så sker det nu og hvis der så ikke er sket noget inden august så gå lidt mere intensivt til værks

2 år ville da være fint, så kunne de jo også få glæde af hinanden. Men det kan sørme godt nok være svært at vente. Vi har snakket om børn i snart 3 år, men vi havde egentlig aftalt at vi først ville gøre det når vores hus var solgt (vi har et tomt hus stående i Slagelse) men nu er det stadig ikke solgt, så nu gør vi det bare og så må vi skrabe pengene sammen på en eller anden måde alligevel - for nu er vi bare så trætte af at vente

Anmeld

15. juni 2010

Ann.

svane83 skriver:

Det er også det jeg har gået og sagt til min kæreste at det jo ikke bare lige sker i første forsøg så vi kan lige så godt gå i gang med at prøve nu og så sige sker det nu så sker det nu og hvis der så ikke er sket noget inden august så gå lidt mere intensivt til værks

2 år ville da være fint, så kunne de jo også få glæde af hinanden. Men det kan sørme godt nok være svært at vente. Vi har snakket om børn i snart 3 år, men vi havde egentlig aftalt at vi først ville gøre det når vores hus var solgt (vi har et tomt hus stående i Slagelse) men nu er det stadig ikke solgt, så nu gør vi det bare og så må vi skrabe pengene sammen på en eller anden måde alligevel - for nu er vi bare så trætte af at vente

Det forstår jeg virkelig godt.

Og ja, det er meget svært at vente

Håber for jer det snart lykkedes 

Anmeld

15. juni 2010

Rillo

Kan helt klart følge dig!

Vi prøver også (efter tabet af Kamma) og jeg er SÅ utålmodig..glæder mig SÅ meget til at stå med en positiv test og dog er ejg så bange for det hele bange for at vi mister igen

Men det hjælper heller ikke en hel masse at vi ahr alle babytingene stående fremme...!

Håber du bliver hurtigt gravid

Anmeld

15. juni 2010

Ann.

Rillo skriver:

Kan helt klart følge dig!

Vi prøver også (efter tabet af Kamma) og jeg er SÅ utålmodig..glæder mig SÅ meget til at stå med en positiv test og dog er ejg så bange for det hele bange for at vi mister igen

Men det hjælper heller ikke en hel masse at vi ahr alle babytingene stående fremme...!

Håber du bliver hurtigt gravid

Ej det gør mig ondt at hører. Men nej - babytingene gør det ikke nemmere :/

Krydser fingre for at du snart får dit ønske opfyldt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.