Kan ikke lade være mig at glæde mig! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

Ann.

line melias mor skriver:

jaaaaaaaaaaaaaaaa jeg glæder mig også det er så fantastisk.det bliver dejligt at hører når din baby er i maven

Ja glæder mig også virkelig meget til at fortælle om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Sujan

Jeg har ikke været gravid før.. Men tanken om graviditet gør mig så glad og glæder mig så meget til at prøve det.. Jeg ønsker det så brændene og håber virkelig det snart sker for mig selvom vi har prøvet uden held rigtig længe

Anmeld

13. juni 2010

Sofia

Jeg glæder mig også bare så meget til at være gravid, det kildrer helt i maven ved tanken! Håber sådan det snart sker

Anmeld

13. juni 2010

Ann.

Sujan - Håber det lykkedes for jer inden længe

Anmeld

13. juni 2010

4kløver

Ja nu føler jeg mig ikke alene mere elsker også det bare.. Vi har snakket om at gå igang til sep

Fedt at der er en som mig

Anmeld

13. juni 2010

Ann.

4kløver skriver:

Ja nu føler jeg mig ikke alene mere elsker også det bare.. Vi har snakket om at gå igang til sep

Fedt at der er en som mig

Ej hvor fedt

Det er så dejligt når man er flere om det og kan følge hinanden

Anmeld

14. juni 2010

trine1989

jo da glæder mig også helt vild til den store mave, spark og de første scanninger

Anmeld

14. juni 2010

Svane83

TrineLærke skriver:

Jaaaaaaa ved det godt .... Hold nu kæft Trine!

Men for helvede hvor jeg altså glæder mig til baby-sjov igen

Ikke mindst at lave bebs ;D ... Men også den store runde mave, de "små" spark, fødslen, at se sin bebs på scanninger og for første gang virkeligt når bebs kommer til verden

Åh jeg bliver helt blød i knæene bare ved tanker Jeg glæder mig, glæder mig, glæder mig, glæder mig !!! Kunne simpelthen skrige!!

Uh hvor kan jeg godt forstå dig.

Jeg glæder mig også som en sindsyg. Glæder mig SÅ meget til at stå med en positiv test, se maven vokse, mærke liv og ikke mindst bare hele forestillingen om mig og min kæreste som en familie, kan gøre mig helt blød i knæene.

Jeg frygter selvfølgelig kvalme, smerter og alt mulig andet, men mest af alt så glæder jeg mig.

Carina

Anmeld

14. juni 2010

Ann.

svane83 skriver:

Uh hvor kan jeg godt forstå dig.

Jeg glæder mig også som en sindsyg. Glæder mig SÅ meget til at stå med en positiv test, se maven vokse, mærke liv og ikke mindst bare hele forestillingen om mig og min kæreste som en familie, kan gøre mig helt blød i knæene.

Jeg frygter selvfølgelig kvalme, smerter og alt mulig andet, men mest af alt så glæder jeg mig.

Carina

Jeg frygter allemest kvalme - det er da det værste der findes Smerterne kan jeg klarer - men kvalmer ... Uhhha :/

Men det bliver så stort

Har idag købt ÆL-tests, så vi kan følge lidt med i hvornår der er størst muligheder, når vi går igang

Anmeld

15. juni 2010

Svane83

TrineLærke skriver:

Jeg frygter allemest kvalme - det er da det værste der findes Smerterne kan jeg klarer - men kvalmer ... Uhhha :/

Men det bliver så stort

Har idag købt ÆL-tests, så vi kan følge lidt med i hvornår der er størst muligheder, når vi går igang

Jeg frygter nok mest kvalmen fordi min mor med både mig og min søster havde så meget kvalme at hun måtte have hjemmehjælp og til sidst måtte indlægges.

Ved mig var hun dewsuden så plaget af plukveer at hun var indlagt og sengeliggende indtil 8 uger før fødslen fordi de frygtede at moderkagen ville løsne sig. Så blev hun sendt hjem fordi der kom ny læge på afdelingen og han synes bestemt at det var noget pjat at hun lå der. Med det resultat at jeg 1 uge senere kom til verden med akut kejsersnit - fjols.

Nå men jeg frygter virkelig at min graviditet kommer til at ligne min mors og så bliver det bestemt ikke spor hyggeligt at rende rundt med mave.

Smerter er ikke så meget fødslen det skal nok gå, det mere med bækkenløsning og såden jeg frygter.

Vi har også købt ÆL testets, håber sådan at det bliver i denne her måned at der kommer to fine streger.

Carina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.