jamen det er helt rigtigt, børn er ikke børn mere end til 9-10 år. så er det sgu slut. De er alvorlige, atger alting så tungt, får mentale problemer osv....og det e jo netop fordi de SKAL blive tidsligt voksne for at følges med de seje der dropper dukkerne, dropper legen, ender med at sidde og drikke som 13 årige mens de snaver Calle fra 6 klasse der bare har fået den FEDESTE scooter som han jo selvfølgelig kører ulovligt på.
Hmm, nå, men back to topic. Synes det er sørgeligt at de tror de skal være så skide smarte som 8 årige for at kunne passe ind i klassen. Man skal da i hvert hvert flad ikke nævne ordet leg..nej, man ringer ikke længere og spørger om "hej, biib, kan du lege??-"
Nope, man fatter sin mobil, smider en sms " hvad har du gang i?, ligger bare og sveder på min sofa, skal vi ikke liiige få gang i noget hva???"
I øvrigt legede jeg med dukker og biler og batman til jeg blev 12, fodi JEG synes det var sjovt og hyggeligt:-)
Og endnu mere trist er at jeg åbenbart er blevet så gammel jeg er med i den her tråd som en af de nostalgiske der TYDELIGT husker at sommerne var bedre dengang, længere og sjovere. Og alle de gange man forgæves er cykles 3 km for at besøge en der MSÅKE kunne lege, men bare ikke lige tog tfl når man ringede. Så kunne man da lige cykle ned og se om hun var der alligevel. Og alle de sommerdage jeg har brugt på vores villavej med at fange bier i KASSETTEBÅNDS kassetter, samle snegle, fiske med pinde og søm ned på volden, cykle ud på et helt gemt sted i skoen eller en mark 5 km væk med madpakke og en veninde og bare hygge:-)
Man jeg er ved at blive gammel og hvordan ender det ikke???Bliver da vist som mine forædlre med alle deres gode historier

Maria- der i øvrigt har fundet en VIDEO til sine unger og købt en masse gamle gode klassikere til dem:-)
Anmeld