Honey im home!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2010

sarahb

Ni-ko-li-ne skriver:

ja, det blev vedtaget 1 dec 2008...

det er hurtigt, men det er også kun hvis ikke du skal syes osv jo:0)

ja nemlig, men lad mig lige få ungen ud så smutter jeg hi hi..
Jeg skulle heldigvis ikk syes sidst, så håber godt nok heller ikk jeg skal denne gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

Karo

sarahb skriver:

Hvor er i skønne med jeres kommentarer...

Og kom da endelig med flere lebbe kommentarer.. Jeg er dog ikk så vild med the breasts.. Synes de er for stooore, men min mand elsker dem jo.. hi hi..

Jeg var til jordemoder igår, det gik helt fint, mest journal optagelse osv. og så den besked at man skal hjem 3-6 timer efter man har født.. WOW synes det er huuurtigt...

Jep, det er rigtigt.

Vi var hjemme 4 timer efter jeg havde født Ida. Jeg ville dog gerne have været hjemme før da jeg havde det fint, men det måtte jeg ikke da de skulle sikrer sig at jeg ikke pludselig begyndte at bløde.

Nu fødte jeg også kl. 8 om aftenen og derfor blev kl. 12 før vi kunne komme hjem. Men jeg syndes også jeg har mere overskud her anden gang end jeg havde første gang.

Anmeld

15. juni 2010

mama09

sarahb skriver:

Så er vi hjemme igen, det har været en ok tur selvom det blev uden min dejlige mand.
Vi har prøvet at få det bedste ud af det. Selvom jeg dææælme har været trist til tider... Men så har jeg til gengæld shoppet amok til min vidunderlige mand og Isaac og den lille

Her er lidt billeder fra vores ferie:
Der er lidt forskelligt bla. Central park, disney world, china town, soho, statue of liberty osv. og nogle skønne blomster..
Jeg læser alle indlæg i morgen, i dag er jeg bare smadret.. Jeg har sovet 1.5 time i flyet så det er hvad jeg har fået af søvn fra igår til i dag.. SNOORK!!!!

Og så så vi missy elliot i adidas, hun fik da lige en snes poser med hjem.

Jeg kom hjem med en ekstra 180 liters taske med alt godt fra usa.. IHHH hvor er vi dog blevet forkælet allesammen. Omer fik bla. 6 par sko.. ups

Ihh ser fedt ud! Godt i hyggede jer, selv om det til tider var hårdt.. Kan fandme godt forstå du gerne vil ha oplevet alt det med gemalen, men i må afsted igen en anden god gang

Uhh Miss Elliot... Love that Bitch.......

Dejlige skønne billeder, i er begge 2 så skønne og dejlig at se på MYS!

Anmeld

15. juni 2010

mama09

Tjuhl skriver:

velkommen hjem! godt at I alligevel fik en god tur...altså hvis jeg skulle gå shop-amok ville det helt klart være lettest hvis Søren IKKE var med, såe

og forresten...sorry hvis det er lige lebbeagtigt nok, men GODE KASSER, frøken!

ha ha enig med hensyn til "LEBBE SÆTNINGEN - GODE JADER

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.