Honey im home!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

775 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. juni 2010

sarahb

Så er vi hjemme igen, det har været en ok tur selvom det blev uden min dejlige mand.
Vi har prøvet at få det bedste ud af det. Selvom jeg dææælme har været trist til tider... Men så har jeg til gengæld shoppet amok til min vidunderlige mand og Isaac og den lille

Her er lidt billeder fra vores ferie:
Der er lidt forskelligt bla. Central park, disney world, china town, soho, statue of liberty osv. og nogle skønne blomster..
Jeg læser alle indlæg i morgen, i dag er jeg bare smadret.. Jeg har sovet 1.5 time i flyet så det er hvad jeg har fået af søvn fra igår til i dag.. SNOORK!!!!

Og så så vi missy elliot i adidas, hun fik da lige en snes poser med hjem.

Jeg kom hjem med en ekstra 180 liters taske med alt godt fra usa.. IHHH hvor er vi dog blevet forkælet allesammen. Omer fik bla. 6 par sko.. ups
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

NaFe

Åhh godt a høre fra dig sarah...og at du trods alt fik det bedst ud af det...og hva kan gøre en i bedre humør end af shoppe, så kan godt forstå du fik shoppet amok....

knus knus knus

Anmeld

13. juni 2010

oo

velkommen hjem! godt at I alligevel fik en god tur...altså hvis jeg skulle gå shop-amok ville det helt klart være lettest hvis Søren IKKE var med, såe

og forresten...sorry hvis det er lige lebbeagtigt nok, men GODE KASSER, frøken!

Anmeld

13. juni 2010

JustAnotherName

Velkommen hjem igen. Dejligt at I fik en god tur ud af det, selvom manden desværre ikke kom med. Fedt med al den forkælelse.

Sikke en masse gode billeder - Og hvor ser du bare godt ud *piiift* 

Anmeld

14. juni 2010

Ni-ko-li-ne

sarahb skriver:

Så er vi hjemme igen, det har været en ok tur selvom det blev uden min dejlige mand.
Vi har prøvet at få det bedste ud af det. Selvom jeg dææælme har været trist til tider... Men så har jeg til gengæld shoppet amok til min vidunderlige mand og Isaac og den lille

Her er lidt billeder fra vores ferie:
Der er lidt forskelligt bla. Central park, disney world, china town, soho, statue of liberty osv. og nogle skønne blomster..
Jeg læser alle indlæg i morgen, i dag er jeg bare smadret.. Jeg har sovet 1.5 time i flyet så det er hvad jeg har fået af søvn fra igår til i dag.. SNOORK!!!!

Og så så vi missy elliot i adidas, hun fik da lige en snes poser med hjem.

Jeg kom hjem med en ekstra 180 liters taske med alt godt fra usa.. IHHH hvor er vi dog blevet forkælet allesammen. Omer fik bla. 6 par sko.. ups

godt i havde en OK tur! dejligt at høre!

hvor er Isaac blevet STOR! hjælp! hvor tiden flyver!

Anmeld

14. juni 2010

anna-jonas

Lækkert med sådan en shop-amok tur........................og så til meget bedre priser end i DK.

Super billeder.......................og må give Trine ret......................gode kasser, Sarah.

Anmeld

14. juni 2010

Vinker

Velkommen hjem mine to skattebasser

Det glæder mig at høre at i havde en god tur trods omstændighederne.

Super skønne billeder - Isaac er bare slet ikke til at stå for. Det ser virkelig også ud til at han bare har stor hygget sig. Og Sarah, din smukke dejlige kvinde, du er en ægte skønhed, wauw.

Håber du får sovet ud så du rigtig kan få indhentet det forsømte med din kære mand.

Anmeld

14. juni 2010

Karo

Velkommen hjem

Hvor er det dejligt at høre at i havde en god tur, selv om Omer ikke kunne følges med jer. Det er nogle rigtige gode billeder fra jeres tur, og man sidder jo og bliver helt misundelig.

Issac er simpelthen så dejlig at se på, og jeg er sikker på at lillebror (Gabriel) bliver mindst lige så dejlig.

Anmeld

15. juni 2010

sarahb

Hvor er i skønne med jeres kommentarer...

Og kom da endelig med flere lebbe kommentarer.. Jeg er dog ikk så vild med the breasts.. Synes de er for stooore, men min mand elsker dem jo.. hi hi..

Jeg var til jordemoder igår, det gik helt fint, mest journal optagelse osv. og så den besked at man skal hjem 3-6 timer efter man har født.. WOW synes det er huuurtigt...

Anmeld

15. juni 2010

Ni-ko-li-ne

sarahb skriver:

Hvor er i skønne med jeres kommentarer...

Og kom da endelig med flere lebbe kommentarer.. Jeg er dog ikk så vild med the breasts.. Synes de er for stooore, men min mand elsker dem jo.. hi hi..

Jeg var til jordemoder igår, det gik helt fint, mest journal optagelse osv. og så den besked at man skal hjem 3-6 timer efter man har født.. WOW synes det er huuurtigt...

ja, det blev vedtaget 1 dec 2008...

det er hurtigt, men det er også kun hvis ikke du skal syes osv jo:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.