Malene84 skriver:
Heeeeey girls,
Hmmm som pædagog burde jeg så meget selv have svaret - men det er altså noget andet når man nu selv har børn!!!!
Hvornår har I skrevet jeres børn til at starte?
Og jer fra Københavns kommune, kan man risikere at få plads før den ønskede dato (selvom der står i brevet det ikke kan lade sig gøre)????
Jeg spørg fordi, jeg har skrevet drengene op til at starte når de er 13 måneder, men min underbos datter fik først plads 1½ måned efter den ønskede dato - og så skal jeg jo skrive en tidligere dato på.
Jeg spørg også fordi de allerede nu er nummer 35 og 36 på listen, og det sys jeg af erfaring ikke er mange. Tænkte om vi så kom før til, eller om det ikke har en skid med det at gøre.

Vi har ikke skrevet vores datter op endnu, men skal havegjort det meget snart - vi bor i Kbh's kommune, og der er det jo bare inden de er 4 mdr.
Om du kan risikere at få en plads før tid... Jeg ved aner det faktisk ikke, men sådan som pladssituationen ser ud pt. ville det komme bag på mig. Det er vist noget med at der mangler 700 pladser? (tak til socialdemokraterne for at have kørt børneområdet fuldstændig i sænk
!) En fra min mødregruppe havde fået at vide at hun kunne risikere at vente 1-2 mdr. på en garantiplads!
Vi vil gerne have en plads efter 10 mdr. men har også tænkt på om vi måske burde bede om en plads efter 8 mdr. for at være sikker på at have en plads efter ihvertfald et år... På et eller andet tidspunkt slutter tiden jo også med dagpenge og ferie osv.
Knus Tulle
Anmeld