Vuggestue klar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

klmf

Årh kender godt fornemmelsen, Oliver skal starte 1.september, også knap 9 måneder Men efter at vi var nede og hilse på dp og de andre børn, så tager jeg det mere roligt. Han ELSKER at kigge på andre børn, så tror egentlig bare han vil synes det er det fedeste Og dp var rigtig sød, sdåan lidt bedstemor-agtig, så jeg er sikker på han bliver taget godt af.

Det er nok mødrene det er værst for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Livas mor

lotchen aka Charlotte skriver:

Årh kender godt fornemmelsen, Oliver skal starte 1.september, også knap 9 måneder Men efter at vi var nede og hilse på dp og de andre børn, så tager jeg det mere roligt. Han ELSKER at kigge på andre børn, så tror egentlig bare han vil synes det er det fedeste Og dp var rigtig sød, sdåan lidt bedstemor-agtig, så jeg er sikker på han bliver taget godt af.

Det er nok mødrene det er værst for

Du ahr sikkert ret, jeg tror også Liva tager det meget bedre end jeg.. Og ved bare hun vil elske at lege med alle de andre børn  Vi skal ned og besøge vuggestuen på torsdag, men lederen virker rigtig sød.. Det er dog en stor vuggestue med 86 børn, 10 børn på hver stue.. Men nu må vi se, kan mærke at jeg bare har brug for det går godt på torsdag, så jeg kan slappe mere af..

Anmeld

13. juni 2010

klmf

Livas mor skriver:

Du ahr sikkert ret, jeg tror også Liva tager det meget bedre end jeg.. Og ved bare hun vil elske at lege med alle de andre børn  Vi skal ned og besøge vuggestuen på torsdag, men lederen virker rigtig sød.. Det er dog en stor vuggestue med 86 børn, 10 børn på hver stue.. Men nu må vi se, kan mærke at jeg bare har brug for det går godt på torsdag, så jeg kan slappe mere af..

Tror også vi skal prøve at glæde os over, at de bliver inspirerede af de andre børn og at det er godt for deres udvikling og sociale kompetencer - men iiiih hvor ville et halvt års barsel mere være velkomment. Og dog... Nogle gange kribler det også for at komme i gang igen og mærke at ens faglighed ikke er røget ud med bleerne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.