Maja_4000 skriver:
Jeg har altid kørt med mine forældre sydpå da jeg var lille .. Nu kan jeg jo ikke selv huske det :p Men min mor siger , at jeg sov fint nok i den almindelige stol jeg havde .. Men vi kørte så også om dagen .. Og efter en 6 - 700 km lejede vi så et værelse , og kørte videre næste dag ..
Hvis/når jeg engang skal sydpå med mit barn/børn , tror jeg også , at jeg vil gøre det sådan .. Ellers vil jeg flyve - så er det hurtigt overstået (;
Jeg er helt klart også mere til at flyve-og prismæssigt er der heller ikke den store forskel. Vi gjorde det også for 3 år siden, men der havde vi også kun 1 barn til 2 voksne. Problemet er at vi skal køre meget rundt når vi kommer derned- ang. bil er det ikke noget problem, de har ekstra vi kan låne, men autostolene mangler vi jo så når vi kommer derned. Vi skal jo også have barnevogn/god klapvogn til mindstemanden når han skal sove, og sidst vi fløj med barnevognen var den helt smadret da vi ankom, så vi kunne ikke bruge den ret meget under ferien.
Ang. flyvningen så kommer vi til at mellemland lige meget hvad, og hvis vi så skal tjekket ind og ud flere gange med 2 unger, barnevogn, 2 autostole og kufferter og håndbaggage- så er jeg bange for at vi bliver skilt inden vi ankommer
Anmeld