Jules skriver:
Ja så er jeg færdig med skolen for denne gang! Dejligt.... Ser frem til barsel... Men nu skal jeg jo på kontanthjælp...Suk. Så 2 måneder med uvished.... Aner ikke hvad Aalborg kommune forlanger af gravide.... Tager derind imorgen for at høre... men sidst i Randers ville de ikke oplyse mig om noget før jeg skulle starte... Tsk tsk.
Alting går som planlagt med maven :) Hun er en lille vildbasse. Var til 24 uger tjek hos lægen torsdag og alt var fint. Så nu tæller vi ned til 28 uger scanningen den 12 juli :)
Viktor er blevet en selvstændig lille mand :) Han kan selv tage støvler på, vise når han har lavet i bleen, han snakker som et vandfald. farvorit ordene er : Far,traktor,bil,vogn,træ, sut (Dut), mad, vov, meow, ja, uhm uhm, Lillian (Dagplejemoren)
Jaja ... knægten kan sige hans dagplejemors navn men ikke mor...Piv... Tror han har indset at jeg kommer selvom han ikke siger mor...hihi.
Vi er stadigvæk ikke færdig oven på... Men det går frem af... Vi har dog lavet alt det vigtige :)
Ellers er der vidst ikke noget nyt andet end at jeg VIRKELIG mangler et kamera. suk.
Håber i har det godt alle sammen.
Her er et billede af maven 24+0
Krydser virkelig finger for at kommunen ikke ber dig om alt muligt urealistisk iforhold til at du er gravid og så langt henne. Desværre er reglerne bare så firkantet. Sidder selv på et jobsøgnings-kursus for tiden og her er en der er gravid og over 7 mdr henne. det gir ikke helt så meget mening....
Det lyder til at Viktor fortsat er en fantastisk dejlig og super dygtig dreng - men det kommer absolut ikke bag på mig ;)