Et nyt kapitel.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. juni 2010

Jules

Ja så er jeg færdig med skolen for denne gang! Dejligt.... Ser frem til barsel...  Men nu skal jeg jo på kontanthjælp...Suk. Så 2 måneder med uvished.... Aner ikke hvad Aalborg kommune forlanger af gravide.... Tager derind imorgen for at høre... men sidst i Randers ville de ikke oplyse mig om noget før jeg skulle starte... Tsk tsk.

Alting går som planlagt med maven :) Hun er en lille vildbasse. Var til 24 uger tjek hos lægen torsdag og alt var fint. Så nu tæller vi ned til 28 uger scanningen den 12 juli :)

Viktor er blevet en selvstændig lille mand :) Han kan selv tage støvler på, vise når han har lavet i bleen, han snakker som et vandfald. farvorit ordene er : Far,traktor,bil,vogn,træ, sut (Dut), mad, vov, meow, ja, uhm uhm, Lillian (Dagplejemoren)

Jaja ... knægten kan sige hans dagplejemors navn men ikke mor...Piv... Tror han har indset at jeg kommer selvom han ikke siger mor...hihi.

Vi er stadigvæk ikke færdig oven på... Men det går frem af... Vi har dog lavet alt det vigtige :)

Ellers er der vidst ikke noget nyt andet end at jeg VIRKELIG mangler et kamera. suk.

Håber i har det godt alle sammen.

Her er et billede af maven 24+0

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

oo

wauw! du er kuglerund  OG i højhælede!!

hallo....28 ugers undersøgelse? was ist das? og hvorfor skal du det? og hvorfor har jeg ikke hørt om det? og hvorfor, hvorfor, hvorfor, hvorfor????

Anmeld

13. juni 2010

JustAnotherName

hallo....28 ugers undersøgelse? was ist das? og hvorfor skal du det? og hvorfor har jeg ikke hørt om det? og hvorfor, hvorfor, hvorfor, hvorfor????

Tror det er en skanning, som Julie selv har valgt (og betaler for) at få 

Anmeld

13. juni 2010

JustAnotherName

Ja så er jeg færdig med skolen for denne gang! Dejligt.... Ser frem til barsel...  Men nu skal jeg jo på kontanthjælp...Suk. Så 2 måneder med uvished.... Aner ikke hvad Aalborg kommune forlanger af gravide.... Tager derind imorgen for at høre... men sidst i Randers ville de ikke oplyse mig om noget før jeg skulle starte... Tsk tsk.

Alting går som planlagt med maven Hun er en lille vildbasse. Var til 24 uger tjek hos lægen torsdag og alt var fint. Så nu tæller vi ned til 28 uger scanningen den 12 juli

Viktor er blevet en selvstændig lille mand Han kan selv tage støvler på, vise når han har lavet i bleen, han snakker som et vandfald. farvorit ordene er : Far,traktor,bil,vogn,træ, sut (Dut), mad, vov, meow, ja, uhm uhm, Lillian (Dagplejemoren)

Jaja ... knægten kan sige hans dagplejemors navn men ikke mor...Piv... Tror han har indset at jeg kommer selvom han ikke siger mor...hihi.

Vi er stadigvæk ikke færdig oven på... Men det går frem af... Vi har dog lavet alt det vigtige

Ellers er der vidst ikke noget nyt andet end at jeg VIRKELIG mangler et kamera. suk.

Håber i har det godt alle sammen.

Her er et billede af maven 24+0

Hvor ser du bare godt ud med mavsen. Og ja, sejt at du kan holde hæle ud ....jeg gik KUN i flade sko, da jeg var gravid, og helst nogle, som bare lige var til at stikke i, uden at skulle bøje sig fremover og ordne - for det var for anstrengende ...hehe.

Dejligt at alt går som det skal med både store, små og bittesmå

Jeg glæder mig meget til at se dig (og maven) og Viktor igen den 11/7.

Knus 

Anmeld

13. juni 2010

oo

JustAnotherName skriver:

Tror det er en skanning, som Julie selv har valgt (og betaler for) at få 

ahaaaaa! 

Anmeld

13. juni 2010

Skouboe

Uge 28 er den sidste mulighed man har for at få en rigtig god vægtscanning - efter der, er det meget gætteri fordi baby er for stor til at man kan måle ordentligt.

Det betyder at hvis der er en årsag (i mit tilfælde fik jeg med Freja lavet en vægtscanning på hospitalet fordi jeg har en mindre hjertefejl, og med lillesøster fordi Freja vejede 4170 da hun kom i uge 39) laver hospitalet en vægtscanning omkring uge 28. 

Anmeld

13. juni 2010

Jules

Tjuhl skriver:

ahaaaaa! 

Det er korrekt :) hihi... Jeg er ikke så tålmodig... :P

Anmeld

13. juni 2010

Jules

Skouboe skriver:

Uge 28 er den sidste mulighed man har for at få en rigtig god vægtscanning - efter der, er det meget gætteri fordi baby er for stor til at man kan måle ordentligt.

Det betyder at hvis der er en årsag (i mit tilfælde fik jeg med Freja lavet en vægtscanning på hospitalet fordi jeg har en mindre hjertefejl, og med lillesøster fordi Freja vejede 4170 da hun kom i uge 39) laver hospitalet en vægtscanning omkring uge 28. 

Det fik jeg os med Viktor... men det var nu bare mere for at holde øje med ham.... men denne gang er det nu bare for at se hvordan lille søster ser ud :) Er meget spændt på om hun ligner Viktor :)

Anmeld

13. juni 2010

Jules

JustAnotherName skriver:

Hvor ser du bare godt ud med mavsen. Og ja, sejt at du kan holde hæle ud ....jeg gik KUN i flade sko, da jeg var gravid, og helst nogle, som bare lige var til at stikke i, uden at skulle bøje sig fremover og ordne - for det var for anstrengende ...hehe.

Dejligt at alt går som det skal med både store, små og bittesmå

Jeg glæder mig meget til at se dig (og maven) og Viktor igen den 11/7.

Knus 

Tro mig... jeg skal heller ikke i højehæle før begge unger kan gå selv ;) Hihi. Men det var faktisk ikke så slemt som forventet.... men sad os ned det meste af aftenen :)

Vi glæder os også rigtig meget til at se jer :) nu er der kun en lille måned igen :)

Anmeld

13. juni 2010

Jules

Tjuhl skriver:

Hihi... Der var en anden gravid med i går som har termin 9 okt.

Hun havde INGEN mave... Der var ingen der troede på hun var gravid nu når de så min fede vom ved siden af....Hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.