tør ikke håbe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

B&J

2streger tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Low

Jeg kan skam også se den . Jeg tør godt sige tillykke

Anmeld

13. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Klart positiv. Stort tillykke.

Anmeld

13. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

1 streg + 1 streg = 2 streger!

Tillykke!

Anmeld

13. juni 2010

NoName

YAY jeg ser også 2 streger....

Tillykke med det...

Anmeld

13. juni 2010

trine1989

ihh hvor vildt  

ved godt der er mange af disse indlæg men som AnneBj skriver er det virkelig vildt er så glad og helt overrumplet da det er min første Æl så det er gået meget hurtigere end jeg troede...

Tak allesammen så vild jeg melde mig på banen med en 2011 baby

Knus Trine

Anmeld

13. juni 2010

Malonde1985

Kan tydeligt se 2 streger, og vil da lige ønske dig tillykke!!!

Anmeld

13. juni 2010

piadas

Jeg tør også godt sige stort tillykke - jeg synes tydeligt, jeg kan se den svage streg!!

I den første test jeg tog, var stregen også ret svag, så jeg skyndte mig hen for at købe en mere, og der var stregen også svag (det var en test fra et andet firma, så det var to forskellige tests). Selvom jeg var overbevist om, at jeg var gravid, købte jeg alligevel en test tre dage senere, og der var stregen blevet meget tydeligere, så der var jeg overhovedet ikke i tvivl længere...

Anmeld

14. juni 2010

trine1989

tark

synes bare det er så utroligt at jeg næsten ikke kan tro det...

er der nogen der har prøvet at have mange mens smerter og alligevel været gravid.

har også niv i mit underliv måske ligamentsmerter? men er det ikke lidt tidligt er kun 4+3?

Anmeld

14. juni 2010

trine1989

piadas skriver:

Jeg tør også godt sige stort tillykke - jeg synes tydeligt, jeg kan se den svage streg!!

I den første test jeg tog, var stregen også ret svag, så jeg skyndte mig hen for at købe en mere, og der var stregen også svag (det var en test fra et andet firma, så det var to forskellige tests). Selvom jeg var overbevist om, at jeg var gravid, købte jeg alligevel en test tre dage senere, og der var stregen blevet meget tydeligere, så der var jeg overhovedet ikke i tvivl længere...

øber også en test idag og tester igen i morgen tidlig... så håber jeg bare den er meget positiv

og tillykke med den lille spir  

knus trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.