tør ikke håbe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.930 visninger
24 svar
0 synes godt om
13. juni 2010

trine1989

Hej De Damer

jeg har de sidste dage haft mens lignende smerter samt meget kvalme igår og lidt idag

jeg havde Æl onsdag d.2 juni sexede mandag og onsdag, 8 dage efter fik jeg så ømme bryster testede så torsdag aften og den var negativ.

har lige testet til morgen (32dagen i min cyklus) og jeg kan se en svag streg kan i også det eller er jeg bare ved at være skør?

min kæretse siger han altis kan se en svag streg og det kan jo ikke passe...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

trine1989

hmm ka godt se det er meget sløret men synes stadig den er der

Anmeld

13. juni 2010

AnneBJ

Jeg kan godt se den, og tør godt ønske dig tillykke Prøv at teste igen om et par dage, så er den nok mere positiv!

Anmeld

13. juni 2010

Svei

Den er da klart positiv...nu er det nogen år siden jeg har skulle tage de der test og efter jeg har set så mange af de her indlæg med billeder af en test som din, så må jeg altså lige høre om der ikke står på indlægssedlen at de to streger IKKE behøver være lige tydelige...det stod der da jeg testede nemlig.

Anmeld

13. juni 2010

Ida.

Jeg kan også se en streg - trods et meget sløret billede - så jeg vil forsøge mig med et forsigtigt tillykke

Anmeld

13. juni 2010

AnneBJ

Yrsa skriver:

Den er da klart positiv...nu er det nogen år siden jeg har skulle tage de der test og efter jeg har set så mange af de her indlæg med billeder af en test som din, så må jeg altså lige høre om der ikke står på indlægssedlen at de to streger IKKE behøver være lige tydelige...det stod der da jeg testede nemlig.

Jo, det står der stadigvæk

Anmeld

13. juni 2010

Margurit

Selvom billedet er sløret, synes jeg også godt at kunne ane en streg, så du får også et forsigtigt tillykke herfra Tror også den bliver tydeligere om et par dage!

Anmeld

13. juni 2010

Svei

AnneBJ skriver:

Jo, det står der stadigvæk

Nå ok....så forstår jeg bare ikke alle de her tråde...

Anmeld

13. juni 2010

isimaven

positiv
en streg er en streg, jeg vover at ønske dig tillykke

Anmeld

13. juni 2010

AnneBJ

Yrsa skriver:

Nå ok....så forstår jeg bare ikke alle de her tråde...

Måske fordi det er helt vildt at stå med en positiv test i hånden for aller første gang. Så vil man gerne have andres ord for, at man ikke bare ser syner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.