Hyggeligt at se jer NS´ere stadig er aktive

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

JustAnotherName

Ja, velkommen til.

Navnet Cleo71 kan jeg godt huske.....svagt.....men jeg husker desværre ikke rigtigt dine indlæg fra dengang....  ....men pyt osse med det. Så kan jeg jo bare følge med fra nu af 

Sikke en glædelig ting, at det trods dumme odds er lykkedes dig at blive gravid, og nu kun være ca. 10 uger fra at blive mor. Stort tillykke med det.

Jeg vil glæde mig til at følge dig fremover også....
(Alt det bedste fra NS findes lige her!) 

Kh. Katrine - mor til Bianca på 2 år og 8 mdr + Celina på 12 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

mifune

Tusen takk for dejlige velkomstsvar til mit innlegg. Det er ikke noget at sige på at I ikke husker mig så godt alle sammen, da jeg ikke var den mest aktive bruger af NS.

Majastina, jeg har termin den 22. august, syns det har gått så langsomt til nu, men nå er det vel ved at gå op for mig at det ikke er så lenge til. Du fødte her i Viborg, ikke sant? Det skal jeg også, syns de har en super kvindeafdeling her med mange sympatiske medarbejdere. Så jeg gleder mig!

Anna-Jonas, ja, kæresten er kommet hjem for at blive, ikke mere alenetilværelse her i Jylland, det er bare helt vildt dejligt

Tillykke også til bondepigen som har fått en lille

Anmeld

14. juni 2010

Ni-ko-li-ne

mifune skriver:

Jeg opdagede Tjuhl her inde for noget tid siden, men har da funderet på hvordan mange af jer har gået og haft det. Også er der så opprettet denne kategori, herlig!

Jeg hed Cleo71 inde på NS, var stort set deprimeret der inde fordi jeg havde to spontanaborter sidste år, og fik i tilæg vide af en gynekolog at jeg nok ikke kunne få børn fordi mit FSH var for højt.

Men faktisk, i dag er jeg gravid i uge 30 og gleder mig til det bliver midten af august og jeg skal hilse på min sønn. Han maser sig rundt i magen, nok fordi jeg er blevet meget glad for is og sjokolade efter en laaang kvalmeperiode med sygemelding i vinter

Så vi sees her inde piger, tillykke til Majastina med lille Dicte, og atter tillykke til dig Tjuhl Klem, Mifune

Hej Cleo ;0)

jeg tror aldrig jeg har svaret særligt mange af dine indlæg på Navlestreng.dk... Men jeg har læst mange af dem! Og jeg synes bare det var SÅ trist! Så hold op, hvor jeg glad nu!

Tillykke med at du er gravid!

Og velkommen til NS gruppen!!

knus

Karina

Anmeld

14. juni 2010

Vinker

Hjertelig velkommen hos os her på baby.dk. Jeg kan også godt huske dig - dog kun svagt, men jeg har også en ret dårlig hukommelse....

STOOOORT TILLYKKE med graviditeten - hvor er det bare fantastisk. Endnu et bevis på at man aldrig skal sige aldrig!!! Er meget glad på jeres vejne!

Glæder mig til at høre meget mere fra dig.

Anmeld

14. juni 2010

mifune

Tusen takk for det Nikoline og Vinker, vi glæder os også meget nu hvor det nærmer seg den lilles ankomst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.