Hyggeligt at se jer NS´ere stadig er aktive

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

686 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. juni 2010

mifune

Jeg opdagede Tjuhl her inde for noget tid siden, men har da funderet på hvordan mange af jer har gået og haft det. Også er der så opprettet denne kategori, herlig!

Jeg hed Cleo71 inde på NS, var stort set deprimeret der inde fordi jeg havde to spontanaborter sidste år, og fik i tilæg vide af en gynekolog at jeg nok ikke kunne få børn fordi mit FSH var for højt.

Men faktisk, i dag er jeg gravid i uge 30 og gleder mig til det bliver midten af august og jeg skal hilse på min sønn. Han maser sig rundt i magen, nok fordi jeg er blevet meget glad for is og sjokolade efter en laaang kvalmeperiode med sygemelding i vinter

Så vi sees her inde piger, tillykke til Majastina med lille Dicte, og atter tillykke til dig Tjuhl Klem, Mifune

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Dictes mor

Neeeeeeeej, hvor hyggeligt. Ih hvor er jeg glad for at se og høre fra dig, og ikke mindst, så er jeg rigtig rigtig glad for at læse de gode nyheder. Jeg var lige ved at få morgenbollen galt i halsen, hold op for en skøn nyhed at starte søndagen på. Kæmpe stort tillykke, det er jo kæmpe stort. Ved du hvad det bliver, og hvornår har du termin? Går det godt med graviditeten?

Og tak for din lykønskning med Dicte, det var sødt af dig. Og jeg kan kun sige en ting, du skal bare glæde dig, for det er så dejligt at blive mor, meget mere end jeg nogensinde havde forestillet mig

Endnu en gang tillykke, og velkommen tilbage eller hvad man nu kan sige. Vi er her stort set allesammen herinde, altså alle os, der forsvandt fra navlestrengen dengang, og hvor er det dejligt at du lige dukkede op igen.

Anmeld

13. juni 2010

Dictes mor

Ups undskyld, kan se, at du har skrevet at det bliver en søn, ihh tillykke med prinsen. Altså jeg tror, at blev så glad over at læse, at du var gravid, at jeg ikke rigtig opfangede så meget derefter.

Anmeld

13. juni 2010

Barbamama

Goddag goddag. Ja jeg har lige midlertidigt hukommelsestab, for jeg kan ikke lige huske dig, men et stort velkommen alligevel og RIGTIG stort tillykke med den lille dreng i maven

Anmeld

13. juni 2010

Karo

mifune skriver:

Jeg opdagede Tjuhl her inde for noget tid siden, men har da funderet på hvordan mange af jer har gået og haft det. Også er der så opprettet denne kategori, herlig!

Jeg hed Cleo71 inde på NS, var stort set deprimeret der inde fordi jeg havde to spontanaborter sidste år, og fik i tilæg vide af en gynekolog at jeg nok ikke kunne få børn fordi mit FSH var for højt.

Men faktisk, i dag er jeg gravid i uge 30 og gleder mig til det bliver midten af august og jeg skal hilse på min sønn. Han maser sig rundt i magen, nok fordi jeg er blevet meget glad for is og sjokolade efter en laaang kvalmeperiode med sygemelding i vinter

Så vi sees her inde piger, tillykke til Majastina med lille Dicte, og atter tillykke til dig Tjuhl Klem, Mifune

Dejligt at du også er kommet herind

Stort tillykke med graviditeten Glæder mig til at se vidunderet når han engang kommer ud.

Anmeld

13. juni 2010

anna-jonas

Velkommen herinde Mifune (Cleo71). Jeg kan udemærket huske dig, og hvor det glæder mig at du endelig er gravid. Er dig og kæresten så flyttet sammen, eller er det stadig et long distance forhold??

Anmeld

13. juni 2010

Milka

næmen goddag og tillykke!!!

Anmeld

13. juni 2010

oo

jeg kan sagtens huske dig og nu er der hele 3 lykkelige NS historier om babyer der kommer når man tror det ikke vil lykkes!! eller fire faktisk for Bondepigens smukke Emma kom jo også lidt surprise

velkommen til - jeg håber du vil bruge dette forum rigtig meget!

Anmeld

13. juni 2010

TbCp

Velkommen til
Jeg kan også godt huske dig.

Stort tillykke med graviditeten!

Anmeld

13. juni 2010

Bondepigen

Velkommen i NS-hulen på baby. Jeg kan godt huske dig.

Og kæmpestort tillykke med de LYKKELIGE omstændigheder!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.