Hej Piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2010

MORJESPERSEN

Ni-ko-li-ne skriver:

dejligt at høre at det hele kører derud af:0)  jeg synes altså du skal tale lidt med Michael om hvordan du har det:0) det hjælper... Og nej han skal ikke føle skyld eller noget i den dur... Men derfor kan i godt dele sorgerne, så du ikke går og tænker over det alene!

hvor er tøserne bare skønne!

Har snakket lidt med manden om det hele og jeg har det da lidt bedre nu, men det gør altid ondt ikke at have sin mor ved hånden.. også fordi vi har stået hinannen meget nær og hun hjalp mig så meget i starten med pigerne... og nu kommer de ikke engang til at kende deres mormor..... Godt jeg har min svigermor, men det er ikke helt det samme selvom vi har et mor til datter forhold...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

Barbamama

MORJESPERSEN skriver:

Nej det er ikke nemt at tage sådan et valg, men jeg syndes min mor gjorde det meget nemt for mig. For jeg ville aldrig vælge min mand fra med mindre han var ond ved pigerne eller mig hvilkket han ikke er tværdigmod forguder han os heler tiden. Men det er ski meget trist at stå her med sine små 27år og vide man ikke skal snakke med sin mor resten af sit liv... og jeg er meget fast i det jeg har besluttet efter alt det hun har sagt og gjordt.

Jeg har snakket lidt med manden om det og han er der selvfølige 100% men han vil aldrig kunne forstå det 100% for han har jo ikke stået i samme situation... men det er dejligt at vide han er der for mig og pigerne...

På billede 4 ser du en Lauramus og på de andre to en Amaliemus...

Puha det lyder bare rigtig hårdt. Hvor er det strengt at din mor siger til dig om du ikke snart skal skilles. Det kan man bare ikke. Et er at din mor ikke kan lide din mand, men et andet er at sige det højt. Det er lige groft nok..... Og ja det er da hårdt at tænke på at hun ikke skal se dine smukke piger vokse op, men hun må da indse at det er hende der mister en masse og så HÅBER jeg virkelig hun en dag kommer til fornuft, UNDSKYLDER og I kan nærme jer hinanden igen. Det må også være underligt for pigerne senere at de ikke har deres mormor (ikke at jeg ikke forstår din beslutning. Man skal ikke have sin mormor for enhver pris). Jeg er glad for du har snakket med Mikael om det. For det er sgu ikke til at gå med alt det alene. Dejligt han støtter dig. Og jeg kan slet ikke forstå hvordan man kan fravælge din skønne familie!!! Knus

Anmeld

15. juni 2010

Bondepigen

Det er da vist din mors nye kæreste der er den forkerte mand i HENDES liv. Så hvis der skulle ske en udskiftning burde det nok være hende der skiftede ham ud... men den konklusion skal hun jo selv komme til en dag. Håber virkelig bare, at hun snart kan se, at hun IKKE skal lade HAM bestemme, hvem hun skal have lov til at invitere indenfor i hendes liv. (tænker her på Mikael).

Kunne din mor heller ikke lide Mikael før hun fik sin kæreste?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.