SKØNT at høre fra dig igen.... Du er ikke glemt, selvom du er stille i en tid.
Jeg tror vi alle har op og nedturs-perioder, hvor vi er mere og mindre aktive .....jeg selv inklussiv ihvertfald.
Jeg kan SÅ GODT forstå dit valg!! ....For sikke et rådent dilemma at stå i, at skulle vælge mellem sit bagland (mor), dér hvor man kommer fra og er opfostret og så på sin EGEN nye selvvalgte familie. Bare det at føle sig presset til et valg, ville få mig til at vælge dén fra, som lod mig stå i situationen at skulle vælge. For det er bare ikke et valg som nogen ør skulle tage. Man bør leve med begge!! ....Også selvom der måtte være grunde til, at de ikke umiddelbart kom helt suverænt ud af det med hinanden - Det må man så LÆRE, eller også bare acceptere, at én man holder af, har valgt at elske BEGGE personer, så derfor SKAL man bare kunne holde hinanden ud for den persons skyld - fordi man elsker vedkomne (i dette tifælde dig) nok til at tollerere og acceptere hinanden.
Han er faren til dine børn !!! - Hvad bilder hun sig ind, at sætte sig imellem, og indirekte bede dig om at vælge ham fra, eller hende. Det er da et umuligt valg. Og udfaldet var blevet det samme her, hvis det var mig i dit sted. INGEN skal tvinge mig til at vælge fra blandt dem jeg elsker!! ....Så må vedkomne der ikke kan leve med, at jeg har valgt min partner jo desværre leve uden mig.
Men sikke et kedeligt udfald. Og træls at du har skulle stå med det.
Jeg er sikker på, at din mand vil høre DIN version af historien og godt kunne forstå dit valg (og blive rørt ved at vide, at du faktisk ikke viger fra hans side) ....så hvis du spørger mig, så begår du en fejl ved at tie overfor ham. Det er jo netop, når man har det svært, at man behøver sin mand til at bakke en op, og trøste. Og det er jeg da nærmest slet ikke i tvivl om, at din mand ville gøre!
Dine piger er fantastiske. Jeg syntes faktisk at de ser ud til at være blevet lidt længere, siden sidst jeg så billeder af dem. Der skal ikke gå ret lang tid, mens de er små, før der sker en masse med dem. Og når ikke man ser dem så tit, så bliver det endnu tydligere, at de er vokset og blevet større.
Jeg håber at du kan gå sommeren i møde uden at skulle bære på fortvivlelse.
Det er et tab at "skulle vælge sin mor fra" - men det er altså i sidste ende HENDE der mister en masse, og ikke dig. Og pigerne er såmænd også bedre tjent uden, hvis ikke hun kan finde ud af at priotere dem og Jer højere. Det gør ondt. Men det er jo lidt HENDE der skaber situationen....... Jeg håber at alt bliver bedre. Eller om ikke andet, at det vil blive nememre og leve med, at tingene så må være sådan fremover.
Knus fra Katrine + Bianca og Celina.