sko - blomsterkage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

LotteGabriella

hold da op, hvor er den bare FLOT!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Dot D

Susan1978 skriver:

tarrk. 

Dot, ved du om man kan fryse bunde, der blev tilovers af din chokoladekage ?

Jeg har ikke prøvet endnu, den er blevet spist op hver gang, hi hi hi, men det tror jeg helt sikkert den kan. Jeg har faktisk lige noget jeg kan prøve med... Gør lige et forsøg Synes du ikke den smager godt?

Anmeld

13. juni 2010

bette

er du vimmer. den er da vanvittig flot!!!!!

Anmeld

13. juni 2010

Susan1978

roenlund skriver:

Den er bare så flot...

Og så kommer der lige nogle spørgesmål fra en nybegynder... Hvad gør du når du stabler kagerne, bruger du stativer indeni??? og laver du tre kager og så samler tilsidst??? og når du limer blomster på siden hvad bruger du så som lim, for jeg kan ikke få blomsterne til at sidde fast på siden af en kage...'

Undskyld det blev til lidt meget...

Det er første gang jeg har lavet en 3 etagers, har prøvet med 2 lag før - men det virker altså.

jeg har fra" Anasmor" lært at man sætter kagen på enten købt kagepap eller et stykke tykt karton der er filmet med vitavrap/køkkenfilm .

også sætter jeg sugerør i kagen nedenunder - som afstivere.. gerne 2 sugerør i et. 

ja jeg har lavet 3 stk kager, overtrukket dem alle 3 også har jeg sat dem ovenpå hinanden og sat kanter på alle 3, så det dækker kanterne.

jeg bruger kun vand til at lime...  jeg måtte lige holde dem lidt ekstra på plads - før de sad, når det var så "tæt"...  men det holder altså.

Anmeld

13. juni 2010

Susan1978

Dot D skriver:

Jeg har ikke prøvet endnu, den er blevet spist op hver gang, hi hi hi, men det tror jeg helt sikkert den kan. Jeg har faktisk lige noget jeg kan prøve med... Gør lige et forsøg Synes du ikke den smager godt?

jeg har 2 kagebunde til overs en i Ø 10 og en i Ø24, fik lavet dem rigeligt høje, så jeg kunne skære 4 kagebunde af dem.

der blev også til lidt muffins til børnene og dem har jeg smagt en af og jo jeg synes faktisk den er og god og det beste af det hele er at den er nem...  I LIKE

Anmeld

13. juni 2010

Dot D

Susan1978 skriver:

jeg har 2 kagebunde til overs en i Ø 10 og en i Ø24, fik lavet dem rigeligt høje, så jeg kunne skære 4 kagebunde af dem.

der blev også til lidt muffins til børnene og dem har jeg smagt en af og jo jeg synes faktisk den er og god og det beste af det hele er at den er nem...  I LIKE

Jeg har puttet noget i fryseren, så ser vi hvordan det går

Anmeld

13. juni 2010

Dot D

Susan1978 skriver:

....Og blev den god som muffins?

Anmeld

13. juni 2010

Susan1978

Dot D skriver:

....Og blev den god som muffins?

ja ungerne elskede dem og de smuldrede faktisk overhovedet ikke..  det er godt til børn.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.